Trade marketér, Sedita Sereď

I.D.C. Holding, a.s.

Miesto práce
Sereď, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 370 EUR/mesiacPonúkaná nástupná mzda je 1100€ + prémie ​do výšky 20% + dochádzkový bonus na mesačnej báze 50€ (12mesiacov x 50€=600€) + 500 € ročný dochádzkový bonus, 2x krát do roka mimoriadne prémie.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme pro-aktívneho (možno aj premotivovaného) a pozitívneho človeka, ktorý doplní náš dream team na marketingovom oddelení (:

• príprava, realizácia, vyhodnotenie trade marketingových (propagačných) aktivít jednotlivých podporovaných značiek,
• príprava a prezentácia vyhodnotení zverených projektov, ako aj pravidelný status reporting na dohodnutej báze,
• zabezpečovanie druhotných umiestnení v spolupráci s odd. obchodu,
• kontrola druhotných vystavení a ich pravidelný monitoring v retail sieti,
• v spolupráci s úsekom obchodu príprava podporných aktivít šitých na mieru pre kľúčových zákazníkov,
• zodpovednosť za riadne a včasné dodanie POS materiálov pre aktuálnu kampaň,
• zodpovednosť za úspešný a včasný priebeh tradeových aktivít,
• návrhy zviditeľňovania a propagácie produktov spoločnosti v miestach predaja,
• komunikácia s dodávateľskými agentúrami,
• monitoring trhu, analýza konkurenčných aktivít,
• administratívne a organizačné činnosti spojené s výkonom pozície prípadne plnenie ďalších úloh podľa zadania.

Zamestnanecké výhody, benefity

• ponúkame prácu v stabilnej slovenskej spoločnosti s viac ako 100 ročnou tradíciou výroby,
• pružný pracovný čas /pevná pracovná doba od 9:00 do 14:00 h./,
• možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu,
• nikdy nekončiac prísun sladkých produktov na pracovisku,
• profesný rozvoj formou vzdelávania a kurzami cudzích jazykov s nativom,
• možnosť sebarealizácie - sme otvorení zaujímavým ideám (pravidelne komunikujeme o tom, čo a ako môžeme zlepšiť),
• 2x ročne mimoriadne odmeny,
• možnosť privyrobiť si stopercentnou dochádzkou až do výšky 1100 € ročne,
• refferal bonus: možnosť privyrobiť si za odporučenie nových zamestnancov,
• máme vlastnú jedáleň, teplá strava je zabezpečená v priestoroch spoločnosti, možnosť chutného obeda už od 1,40€,
• atraktívny balíček 250€ na zamestnanca, ktorý si zamestnanec môže uplatniť na preplatenie zdravotnej starostlivosti, športových a kultúrnych aktivít, detský tábor, pri návšteve dieťaťa jasieľ/materskej školy, alebo na preplatenie príspevku na cestovné..
• poskytujeme príspevok na dôchodkové sporenie III. piliera,
• niekoľkokrát do roka obdarovávame zamestnancov darčekmi v podobe našich sladkých produktov,
• odmeny pri pracovných jubileách.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak Vás uvedená pracovná ponuka zaujala, zašlite si prosím svoju žiadosť a profesijný životopis na jeden z uvedených kontaktov našej spoločnosti.
Touto cestou Vám oznamujeme, že kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá budeme priebežne pozývať na výberové konanie.

ODPOVEĎ BUDEME ZASIELAŤ PO UKONČENÍ VÝBEROVÉHO KONANIA LEN TÝM KANDIDÁTOM, KTORÍ SA ZÚČASTNILI VÝBEROVÉHO KONANIA.

Ďakujeme za porozumenie.

..........................................................................
V súvislosti s výberovým konaním organizovaným spoločnosťou I.D.C. Holding, a.s. Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686 (ďalej len „prevádzkovateľ“) nám na účely tohto výberového konania poskytujete osobné údaje obsiahnuté v životopise, motivačnom liste a dotazníku. Ako prevádzkovateľ, ktorý získava osobné údaje priamo od dotknutej osoby, sme na základe čl. 13 všeobecného nariadenia o ochrane údajov povinní poskytnúť Vám nasledujúce informácie:
a) osobné údaje v postavení prevádzkovateľa spracúva I.D.C. Holding, a.s., so sídlom Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686, mail: [email protected],
b) spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov,
c) osobné údaje budú alebo môžu byť poskytnuté príjemcom ako sú inšpektorát práce, orgány činné v trestom konaní, iné osoby oprávnené na základe zákona,
d) osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 12 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely,
e) dotknutá osoba má právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, právo namietať proti spracúvaniu, právo na prenosnosť údajov, ako aj právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
f) poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní,
g) osobné údaje nie sú predmetom automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania v zmysle čl. 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov.

Prípadné otázky týkajúce sa ochrany osobných údajov adresujte zodpovednej osobe prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing, obchod, ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• ochota neustále sa učiť nové veci,
• schopnosť riešiť paralelne viacero menších úloh,
• profesionálne vystupovanie je tvojou súčasťou,
• organizačné schopnosti a slovko deadline neberieš na ľahkú váhu,
• rozhodnosť ako Gizka: "IDEM, RIEŠIM",
• zodpovednosť, takže dôležité e-maily nenechávaš týždeň odležať v schránke,
• aktívny šofér/ka.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme hrdý zamestnávateľ už vyše 100 rokov a naše značky predstavujú nie len kvalitu a tradíciu v produkcií trvanlivého pečiva a cukroviniek, ale zároveň zosobňujú jedného z najstabilnejších zamestnávateľov v trnavskom regióne.
Svojim zamestnancom poskytujeme uplatnenie spojené s množstvom zamestnaneckých benefitov a prácu v kolektíve, ktorý je srdcom značiek ako Horalky, Mila, Kávenky, Kakaové rezy, Snehuľky, Doxy, ako aj množstva nezameniteľných perníčkov, piškót, sušienok a oblátok.
Vďaka dôrazu na kvalitu, zachovávaniu pôvodných receptúr a s využívaním najmodernejších technológií vynikáme vo výrobných závodoch v Seredi, Trnave a Cíferi medzi výrobcami cukroviniek doma, aj v zahraničí. V Českej republike, Poľsku a Maďarsku máme vybudované dcérske spoločnosti s kompletným obchodným tímom, logistickým a marketingovým zázemím. Svoje výrobky exportujeme k zákazníkom do viac ako 30 krajín sveta.
Našim krédom je sila a stabilita.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Rufina Chamidullinová
Tel.: +421317880329
E-mail: poslať životopis
ID: 3735961  Posting date: 10.11.2023  Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac