Pracovníčka pre backoffice ( výberové konanie stále otvorené )

Hypo Consulting, s. r. o.

Miesto práce
Račianska 62/C, 831 02, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.12.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vašou úlohou bude administratívna podpora obchodným zástupcom a vedeniu spoločnosti a zabezpečenie administratívneho chodu firmy:

• zabezpečenie administratívneho zapojenia obchodníka do systému
• komunikácia s obchodníkmi a zodpovedanie ich otázok
• ostatné podporné činnosti pre obchodníkov
• telefonická a emailová komunikácia s klientmi spoločnosti
• zápisovanie údajov do databáz a kontrola správnosti údajov v informačnom systéme
• podporné činnosti pre firemný marketing
• ostatné administratívne úkony podľa pokynov vedenia spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

• rôznorodá práca
• príjemný kolektív
• firemný mobil
• presne definované zodpovednosti a pracovné postupy

Informácie o výberovom konaní

Pre zaradenie do výberového konania zašlite emailom Vaše CV s aktuálnou fotografiou na mika @ hypoconsulting.sk, do predmetu napíšte BACKOFFICE a do obsahu emailu napíšte stručný sprievodný motivačný text, Vaše meno a mobil.

Kontaktovaní a pozvaní na osobný pohovor budú len kandidáti spĺňajúci stanovené požiadavky a uvedené postupy. Ďakujeme všetkým záujemcom, neúspešné kandidáty neinformujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

na obdobnej pozícii min. 3 roky

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• vyžadujeme dodržiavanie pracovných postupov
• schopnosť rýchlo sa učiť nové veci a postupy
• primerané organizačné schopnosti
• zodpovednosť, precíznosť a spoľahlivosť
• samostatnosť pri riešení zadaných úloh
• príjemné vystupovanie a milý prístup ku klientom a obchodníkom
• príjemný telefonický prejav, komunikatívnosť
• nefajčiar

Práca je vhodná pre toho, kto je zodpovedný, pečlivý, komunikatívny, má logické uvažovanie, primerané organizačné schopnosti a je schopný dôsledne dodržiavať stanovené pracovné postupy.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme stredne veľká a stabilne rastúca firma fungujúca už 13 rokov, založená ako hypotekárne centrum. Špecializujeme sa na sprostredkovanie hypoték a posledé roky rozširujeme naše portólio o ďalší produkty a služby. Máme svoj prístup a naozaj jedinečnú firemnú kultúru. Po rokoch úspešného fungovania sme hrdí na našu filozofiu založenú na dobrých základoch a poctivosti. Vieme, že sme vďaka tomu zašli veľmi ďaleko - možno nie rýchlo a skokovo, ale určite s pevným základom a udržateľnosťou. Neustále sa vzdelávame a pracujeme na sebe. Spolupracujeme so všetkými finančnými inštitúciami na Slovensku. Pridajte sa k nám!

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2759001  Posting date: 10.10.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou