We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/-ka riaditeľa
HTI Finance, spol. s r. o.
Miesto práce
Šaľa
Šaľa
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
01.11.2021
01.11.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacPodľa dohody a skúseností uchádzača. Mzda obsahuje fixnú zložku + provízne ohodnotenie.
1 000 EUR/mesiacPodľa dohody a skúseností uchádzača. Mzda obsahuje fixnú zložku + provízne ohodnotenie.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa členom tímu regionálneho riaditeľstva Tomáša Hulalu v spoločnosti OVB Allfinanz Slovensko. Našim klientom poskytujeme služby v oblasti elitného finančného plánovania.
Úloha Asistenta riaditeľa je vykonávať administratívnu podporu:
» organizovanie školení a seminárov,
» vyhodnocovanie rôznych štatistík a parametrov,
» príprava podkladov pre riaditeľa, klientov, fin. inštitúcie a centrálu,
» zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie,
» spracovanie a vyhodnocovanie kľúčových informácií o klientoch,
» monitorovanie potrieb a požiadaviek klientov,
» modelovanie finančných riešení,
» atď.
Úloha Asistenta riaditeľa je vykonávať administratívnu podporu:
» organizovanie školení a seminárov,
» vyhodnocovanie rôznych štatistík a parametrov,
» príprava podkladov pre riaditeľa, klientov, fin. inštitúcie a centrálu,
» zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie,
» spracovanie a vyhodnocovanie kľúčových informácií o klientoch,
» monitorovanie potrieb a požiadaviek klientov,
» modelovanie finančných riešení,
» atď.
Zamestnanecké výhody, benefity
» pôsobenie v dynamicky sa rozvíjajúcom tíme,
» motivujúce odmeňovanie,
» získanie skúseností v oblasti finančných riešení a využívania výhod finančných inštitúcií,
» školenia v rôznych odborných oblastiach, možnosť získania obchodných a riadiacich schopností,
» práca s modernými trendovými technológiami a nástrojmi,
» neobmedzená možnosť rastu podľa schopností a výsledkov,
» výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní finančných produktov,
» ...
» motivujúce odmeňovanie,
» získanie skúseností v oblasti finančných riešení a využívania výhod finančných inštitúcií,
» školenia v rôznych odborných oblastiach, možnosť získania obchodných a riadiacich schopností,
» práca s modernými trendovými technológiami a nástrojmi,
» neobmedzená možnosť rastu podľa schopností a výsledkov,
» výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní finančných produktov,
» ...
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu nám zašlite svoj životopis na emailovú adresu:
[email protected]
Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá:
1.kolo - osobný pohovor
2.kolo - osobný pohovor
[email protected]
Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá:
1.kolo - osobný pohovor
2.kolo - osobný pohovor
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme človeka s týmito zručnosťami a predpokladmi:
» samostatnosť, schopnosť plánovať a samostatne si rozvrhnúť prácu,
» spoľahlivosť a zodpovednosť,
» orientácia na splnenie cieľov a úloh,
» systematický a organizačný prístup,
» zručnosť v kalkuláciách,
» orientácia na detail,
» flexibilita.
» samostatnosť, schopnosť plánovať a samostatne si rozvrhnúť prácu,
» spoľahlivosť a zodpovednosť,
» orientácia na splnenie cieľov a úloh,
» systematický a organizačný prístup,
» zručnosť v kalkuláciách,
» orientácia na detail,
» flexibilita.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB Allfinanz Slovensko pôsobí v Bratislave od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov.
Elitné finančné riešenia, šité na mieru individuálnym potrebám klientov, poskytujeme vďaka spolupráci s viac ako 30 produktovými partnermi na Slovensku. Naše služby vychádzajú z odbornej analýzy finančnej situácie našich klientov. Pri osobnom rozhovore sa každého z nich pýtame na jeho konkrétne ciele a túžby, z ktorých odvíjame individuálne finančné riešenia.
Úvodným rozhovorom to však nekončí. Naši odborníci vďaka pravidelným analýzam počas dlhodobej spolupráce prispôsobujú finančné riešenia aktuálnej životnej situácii klientov. Individuálne finančné plány tak naozaj zodpovedajú potrebám a cieľom každého klienta.
OVB má zastúpenie v 16 európskych krajinách a je tak jediným poskytovateľom finančných služieb, ktorý pôsobí v celej Európe. Široké európske pôsobenie stabilizuje výkonnosť OVB a otvára rozmanité príležitosti rastu.
Úspešný vývoj spoločnosti OVB je už 50 rokov založený na obchodnom modeli, ktorý v rámci takzvanej Allfinanz koncepcie sprostredkovateľských služieb sústreďuje pozornosť na priania a ciele svojich klientov. Zároveň poskytuje našim finančným sprostredkovateľom spoľahlivý rámec pre ich samostatnú podnikateľskú činnosť v kariérnom systéme OVB. Z dôslednej orientácie OVB na klientov pramení ich spokojnosť, vernosť a ochota odporúčať naše služby aj ďalším ľuďom.
Web stránky:
https://www.ovb.sk
https://chcempodnikat.sk
Elitné finančné riešenia, šité na mieru individuálnym potrebám klientov, poskytujeme vďaka spolupráci s viac ako 30 produktovými partnermi na Slovensku. Naše služby vychádzajú z odbornej analýzy finančnej situácie našich klientov. Pri osobnom rozhovore sa každého z nich pýtame na jeho konkrétne ciele a túžby, z ktorých odvíjame individuálne finančné riešenia.
Úvodným rozhovorom to však nekončí. Naši odborníci vďaka pravidelným analýzam počas dlhodobej spolupráce prispôsobujú finančné riešenia aktuálnej životnej situácii klientov. Individuálne finančné plány tak naozaj zodpovedajú potrebám a cieľom každého klienta.
OVB má zastúpenie v 16 európskych krajinách a je tak jediným poskytovateľom finančných služieb, ktorý pôsobí v celej Európe. Široké európske pôsobenie stabilizuje výkonnosť OVB a otvára rozmanité príležitosti rastu.
Úspešný vývoj spoločnosti OVB je už 50 rokov založený na obchodnom modeli, ktorý v rámci takzvanej Allfinanz koncepcie sprostredkovateľských služieb sústreďuje pozornosť na priania a ciele svojich klientov. Zároveň poskytuje našim finančným sprostredkovateľom spoľahlivý rámec pre ich samostatnú podnikateľskú činnosť v kariérnom systéme OVB. Z dôslednej orientácie OVB na klientov pramení ich spokojnosť, vernosť a ochota odporúčať naše služby aj ďalším ľuďom.
Web stránky:
https://www.ovb.sk
https://chcempodnikat.sk
ID: 4179339
Posting date: 11.10.2021
2021-10-11
location: Šaľa Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Klientský pracovník Company: HTI Finance, spol. s r. o.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac