We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Recepčný/-á v personálnej agentúre
HRQ SK s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
600 - 1000 EUR
600 - 1000 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nového člena tímu do našej spoločnosti!
Máš dobré organizačné schopnosti, vieš pracovať samostatne a hľadáš novú výzvu vo svojej kariére?
Tak možno hľadáme práve teba!
Čo bude tvojou náplňou práce?
- vytváranie príjemnej proklientskej atmosféry - uvítanie návštev, príjemné vystupovanie
- vybavenie telefonátov a odovzdanie odkazov spolupracovníkom
- vedenie dokumentácie, zodpovednosť za prijatú a odoslanú poštu - spracovanie, triedenie, podanie na pošte
- vykonávanie administratívnych prác podľa pokynov majiteľov a vedenia spoločnosti
- spolupráca pri príprave prezentácií pre majiteľov a generálnu riaditeľku spoločnosti
- komunikácia s dodávateľmi a zabezpečenie objednávok na základe požiadaviek interných zamestnancov
- objednanie a zabezpečenie občerstvenia pre návštevy a starostlivosť o kuchynku
- evidencia prijatých a odoslaných faktúr všetkých spoločností v rámci skupiny HRQ
- spracovanie mesačných výdavkov
- príprava a kompletizácia podkladov pre účtovnú firmu
- príprava a evidencia pracovných dokumentov pre klientov
- príprava odborných podkladov, prezentácií a materiálov
- prípadné zabezpečenie prekladu/tlmočenia
- fleet management
- príprava reportov
- práca s pokladňou
- účasť na poradách a spracovanie zápisu z porady
- podpora všetkých oddelení spoločnosti
Máš dobré organizačné schopnosti, vieš pracovať samostatne a hľadáš novú výzvu vo svojej kariére?
Tak možno hľadáme práve teba!
Čo bude tvojou náplňou práce?
- vytváranie príjemnej proklientskej atmosféry - uvítanie návštev, príjemné vystupovanie
- vybavenie telefonátov a odovzdanie odkazov spolupracovníkom
- vedenie dokumentácie, zodpovednosť za prijatú a odoslanú poštu - spracovanie, triedenie, podanie na pošte
- vykonávanie administratívnych prác podľa pokynov majiteľov a vedenia spoločnosti
- spolupráca pri príprave prezentácií pre majiteľov a generálnu riaditeľku spoločnosti
- komunikácia s dodávateľmi a zabezpečenie objednávok na základe požiadaviek interných zamestnancov
- objednanie a zabezpečenie občerstvenia pre návštevy a starostlivosť o kuchynku
- evidencia prijatých a odoslaných faktúr všetkých spoločností v rámci skupiny HRQ
- spracovanie mesačných výdavkov
- príprava a kompletizácia podkladov pre účtovnú firmu
- príprava a evidencia pracovných dokumentov pre klientov
- príprava odborných podkladov, prezentácií a materiálov
- prípadné zabezpečenie prekladu/tlmočenia
- fleet management
- príprava reportov
- práca s pokladňou
- účasť na poradách a spracovanie zápisu z porady
- podpora všetkých oddelení spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre rýchlo sa rozvíjajúcu spoločnosť
- možnosť rásť a budovať si kariéru
- neustále rozšírovanie si know-how v oblasti HR
- priestor pre sebarealizáciu
- možnosť rásť a budovať si kariéru
- neustále rozšírovanie si know-how v oblasti HR
- priestor pre sebarealizáciu
Informácie o výberovom konaní
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie s vhodnými kandidátmi sa bude pozostávať z osobného stretnutia priamo na centrále spoločnosti Tower 115 (pri nákupnom centre Eurovea).
Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis. Prosím nezabudnite doplniť aj text: Odoslaním životopisu na e-mail [email protected] v zmysle zákona o ochrane osobných údajov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov uvedených v mojom životopise prevádzkovateľom HRQ SK s. r. o. za účelom sprostredkovania zamestnania.
Svoj súhlas dávam na dobu 5 rokov a beriem na vedomie, že súhlas je možné kedykoľvek odvolať pred uplynutím danej lehoty a to prostredníctvom e-mailu na adresu ([email protected]) alebo písomnou formou zaslaním na adresu spoločnosti HRQ SK s. r. o. so sídlom Pribinova 25, 811 09 Bratislava.
Prevádzkovateľ prehlasuje, že v prípade písomnej žiadosti dotknutej osoby o ukončenie spracúvania pred uvedenou lehotou, budú jej osobné údaje vymazané v lehote 30 dní od doručenia odvolania súhlasu.
Výberové konanie s vhodnými kandidátmi sa bude pozostávať z osobného stretnutia priamo na centrále spoločnosti Tower 115 (pri nákupnom centre Eurovea).
Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis. Prosím nezabudnite doplniť aj text: Odoslaním životopisu na e-mail [email protected] v zmysle zákona o ochrane osobných údajov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov uvedených v mojom životopise prevádzkovateľom HRQ SK s. r. o. za účelom sprostredkovania zamestnania.
Svoj súhlas dávam na dobu 5 rokov a beriem na vedomie, že súhlas je možné kedykoľvek odvolať pred uplynutím danej lehoty a to prostredníctvom e-mailu na adresu ([email protected]) alebo písomnou formou zaslaním na adresu spoločnosti HRQ SK s. r. o. so sídlom Pribinova 25, 811 09 Bratislava.
Prevádzkovateľ prehlasuje, že v prípade písomnej žiadosti dotknutej osoby o ukončenie spracúvania pred uvedenou lehotou, budú jej osobné údaje vymazané v lehote 30 dní od doručenia odvolania súhlasu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pozícia je obsadzovaná interne.
Pozícia je obsadzovaná interne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť pracovať samostatne
- flexibilita
- ochota učiť sa
- pozitívny prístup k práci
- skúsenosť na poddobnej pozícii (administratíva/recepcia)
- skúsenosť s prácou s faktúrami, excelom, pokladňou
- komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- flexibilita
- ochota učiť sa
- pozitívny prístup k práci
- skúsenosť na poddobnej pozícii (administratíva/recepcia)
- skúsenosť s prácou s faktúrami, excelom, pokladňou
- komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3333340
Posting date: 17.5.2018
2018-05-17
location: Bratislava Position: Asistent, Office manager, Recepčná Company: HRQ SK s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 600 - 1000 EUR