Obchodný reprezentant v oblasti Event managementu

HRQ SK s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- starostlivosť o existujúcu klientelu spoločnosti
- akvizícia nových klientov a budovanie portfólia
- účasť na obchodných stretnutiach
- spolupráca s marketingovým oddelením
- aktívny predaj SW riešení pre konečného užívateľa a následne jednotlivých služieb pre koncového zákazníka
- podpora klienta a dodanie hotového riešenia

Zamestnanecké výhody, benefity

- cestovanie
- členstvo v klube zamerané na bankové produkty
- výhody na skipasy

Informácie o výberovom konaní

Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie s vhodnými kandidátmi sa bude pozostávať z osobného stretnutia priamo na centrále spoločnosti Tower 115 (pri nákupnom centre Eurovea).
Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis. Prosím nezabudnite doplniť aj text: Odoslaním životopisu na e-mail [email protected] v zmysle zákona o ochrane osobných údajov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov uvedených v mojom životopise prevádzkovateľom HRQ SK s. r. o. za účelom sprostredkovania zamestnania.

Svoj súhlas dávam na dobu 5 rokov a beriem na vedomie, že súhlas je možné kedykoľvek odvolať pred uplynutím danej lehoty a to prostredníctvom e-mailu na adresu ([email protected]) alebo písomnou formou zaslaním na adresu spoločnosti HRQ SK s. r. o. so sídlom Pribinova 25, 811 09 Bratislava.
Prevádzkovateľ prehlasuje, že v prípade písomnej žiadosti dotknutej osoby o ukončenie spracúvania pred uvedenou lehotou, budú jej osobné údaje vymazané v lehote 30 dní od doručenia odvolania súhlasu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Našim klientom je nová slovenská spoločnosť, ktorá sa zameriava na predaj SW systémov na ticketing a access control.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- samostatný, schopný pripraviť si podklady
- aktívny, angažovaný, flexibilný
- kreatívny, samostatný
- dobré komunikačné a obchodné zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3281277  Posting date: 22.2.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou