Mzdový účtovník pre outsourcing (HUMAN)

HOUR, spol. s r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiac+ možnosť získať osobné ohodnotenie a výkonnostné odmeny odvíjajúce sa od schopností a skúsenosti kandidáta a jeho výkonu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného a flexibilného kolegu/kolegyňu s praxou v oblasti spracovania miezd a dochádzky, ktorého hlavnou náplňou bude:
- samostatne spracovávať a viesť komplexnú mzdovú agendu pre zákazníkov
spoločnosti HOUR
- komunikovať a spolupracovať so zákazníkmi a štátnymi organizáciami
- poskytovať podporu zákazníkom v našich personálnych a mzdových systémoch
- zabezpečovať hotline personalistiky a miezd pre užívateľov (08:00 - 16:00)
- sledovať legislatívne zmeny a zabezpečiť ich aplikáciu u zákazníka
- pracovať s našimi informačnými systémami HUMAN/HUMANET

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť pracovať z domu
- flexibilný pracovný čas
- príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- príspevok zo sociálneho fondu na rôzne aktivity
- voľné vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou
- samozrejmosťou je Notebook a služobný telefón
- sick day
- vzdelávanie a firemná knižnica
- eventy a teambuildingy rôzneho druhu

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhajte poslať svoj životopis. Do sprievodného textu prosím nezabudnite uviesť, prečo si myslíte, že by ste boli vhodným adeptom na uvedenú pozíciu.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za záujem pracovať v našej spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Ostatné znalosti

Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Human - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v oblasti spracovania miezd a dochádzky min. 2 roky
- chuť pracovať a rozvíjať sa v oblasti spracovania miezd
- podmienkou je znalosť Zákonníka práce a zákonov týkajúcich sa problematiky
personalistiky a miezd
- podmienkou je znalosť práce s MS Excel (najmä logické a vyhľadávacie funkcie =
vlookup/svyhledat)
- pro-aktívny a efektívny prístup k riešeniu pracovných úloh
- zmysel pre detail a presnosť, spoľahlivosť
- príjemné vystupovanie a pozitívny prístup k zákazníkovi
- zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne
- tímový hráč
- analytické a logické myslenie
- flexibilita a odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Už od roku 1993 spoločnosť HOUR vyvíja, implementuje a prináša kvalitné a spoľahlivé riešenia do HR procesov, ktoré napomáhajú k efektívnejšiemu fungovaniu tisícom slovenských spoločností. Našim základným poslaním je prinášať hodnoty a softvérové riešenia pre zdravé a efektívne podnikanie na Slovensku. Sledujeme najnovšie technické a technologické trendy a snažíme sa ich uplatniť v našich produktoch. Náš tím tvoria ľudia, ktorí majú za sebou roky praxe, skúsenosti, odborné vzdelanie a ochotu pomôcť a poradiť vždy, keď je to potrebné.

Softvérové riešenia HOUR komplexne zastrešujú riadenie ľudských zdrojov a s ním súvisiace agendy: personalistika, mzdy, dochádzka, organizačné riadenie, získavanie zamestnancov, vzdelávanie zamestnancov, hodnotenie zamestnancov, sociálna starostlivosť, či BOZP a oblasť podvojného účtovníctva.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4021566  Posting date: 10.10.2022  Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac