We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Meeting Coordinator pre hotel Crowne Plaza Bratislava
Hotel Crowne Plaza Bratislava 4*
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1000
1000
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Koordinácia každodenných podujatí v hoteli a prezentovanie hotela a hotelových služieb. Podporuje želanú pracovnú kultúru v súlade s piatimi kľúčovými hodnotami skupiny InterContinental Hotels - Dôvera, Integrita, Úcta, Jeden tím a Služba a mravný základ značky
V Hoteli Crowne Plaza ®, chceme, aby sa naši hostia cítili schopní robiť najlepšie vysledky, aby dosiahli svoje ciele a boli uznani pre ich úspech. Aby sme im mohli v tomot pomôcť, potrebujeme byt stale o krok vpred.
Plus-
koordinácia každodenných podujatí v hoteli - konferencií, meetingov, spoločenských a ostatných podujatí
koordinovať prehliadky hotela
komunikácia medzi obchodným oddelením a banketovým oddelením
komunikácia s klientom pred a počas podujatia, riešenie operatívnych požiadaviek klienta (organizátora)
vítanie organizátorov a overenie si presnosti plnenia požiadaviek v súlade so zmluvou o podujatí
kontrola konferenčných miestností, kvality občerstvenia, konečného usporiadania a vybavenia
vypracovanie reportov
vytváranie ponúk pre jednoduché skupinové rezervácie pre MICE a LEISURE segment
efektívne a samostatné plánovanie pracovného času a obchodných stretnutí
prezentácia hotela a všetkých poskytovaných služieb
spracovanie zmluvných podmienok v rezervačnom systéme
organizácia konferencií, spoločenských akcií
Popri vyššie uvedených povinnostiach a zodpovednostiach zamestnanec môže byť zapojený aj do iných povinností a zodpovedností iných oddelení, ako napr.MOD (Managetr on Duty)
V Hoteli Crowne Plaza ®, chceme, aby sa naši hostia cítili schopní robiť najlepšie vysledky, aby dosiahli svoje ciele a boli uznani pre ich úspech. Aby sme im mohli v tomot pomôcť, potrebujeme byt stale o krok vpred.
Plus-
koordinácia každodenných podujatí v hoteli - konferencií, meetingov, spoločenských a ostatných podujatí
koordinovať prehliadky hotela
komunikácia medzi obchodným oddelením a banketovým oddelením
komunikácia s klientom pred a počas podujatia, riešenie operatívnych požiadaviek klienta (organizátora)
vítanie organizátorov a overenie si presnosti plnenia požiadaviek v súlade so zmluvou o podujatí
kontrola konferenčných miestností, kvality občerstvenia, konečného usporiadania a vybavenia
vypracovanie reportov
vytváranie ponúk pre jednoduché skupinové rezervácie pre MICE a LEISURE segment
efektívne a samostatné plánovanie pracovného času a obchodných stretnutí
prezentácia hotela a všetkých poskytovaných služieb
spracovanie zmluvných podmienok v rezervačnom systéme
organizácia konferencií, spoločenských akcií
Popri vyššie uvedených povinnostiach a zodpovednostiach zamestnanec môže byť zapojený aj do iných povinností a zodpovedností iných oddelení, ako napr.MOD (Managetr on Duty)
Zamestnanecké výhody, benefity
-Hotelové zľavy na celom svete v sieti IHG a možnosti učiť sa nové zručnosti, nadobúdať nové skúsenosti a rozvíjať svoju kariéru.
-Strava poskytovaná zdarma v hotelovej kantíne
-teambuildingové aktivity
-Stanete sa rovnocenným členom tímu pozitívnych odborníkov, ktorí sú plní energie.
-Strava poskytovaná zdarma v hotelovej kantíne
-teambuildingové aktivity
-Stanete sa rovnocenným členom tímu pozitívnych odborníkov, ktorí sú plní energie.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem uchádzať sa o pracovné miesto v našej spoločnosti. V prípade, že spĺňate vyššie uvádzané požadavky, budeme Vás kontaktovať.
S ohľadom na zákon o ochrane osobných údajov uvádzajte prosím nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov:
V zmysle zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov dávam svoj súhlas spoločnosti so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov uvedených v životopise.Tieto údaje môžu byť spracované výlučne pre náborový proces za účelom zamestnania. Súhlas je daný na dobu určitú po dobu 2 rokov. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.
Tento súhlas vložte do e-mailu, nie do prílohy. Prosím použite presnú formuláciu.
Ďakujeme za pochopenie.
S ohľadom na zákon o ochrane osobných údajov uvádzajte prosím nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov:
V zmysle zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov dávam svoj súhlas spoločnosti so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov uvedených v životopise.Tieto údaje môžu byť spracované výlučne pre náborový proces za účelom zamestnania. Súhlas je daný na dobu určitú po dobu 2 rokov. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.
Tento súhlas vložte do e-mailu, nie do prílohy. Prosím použite presnú formuláciu.
Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
nadšenie a pozitívny prístup
- predchádzajúca prax na podobnej pozícií v hotelierstve výhodou
- dynamická silná osobnosť, flexibilita, odolnosť voči stresu
- excelentné interpersonálne a komunikačné schopnosti
- pozitívne myslenie
- loajálnosť, zodpovednosť
- predchádzajúca prax na podobnej pozícií v hotelierstve výhodou
- dynamická silná osobnosť, flexibilita, odolnosť voči stresu
- excelentné interpersonálne a komunikačné schopnosti
- pozitívne myslenie
- loajálnosť, zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Crowne Plaza Bratislava je hotel prvej triedy v centre Bratislavy. Spája vynikajúcu polohu, komfortné ubytovanie, moderné konferenčné priestory a perfektnú kuchyňu. Hotel je situovaný v centre mesta s výhľadom na Prezidentský palác, len niekoľko minút chôdze od historického centra a slávneho Bratislavského hradu.
Hotel ponúka ubytovanie v 224 komfortných izbách a apartmánoch. K dispozícii je 14 konferenčných miestností s rozlohou viac ako 1200 m², ktoré sú vybavené najmodernejšou technikou a vysokorýchlostným internetom.
Stravovanie v Crowne Plaza Bratislava je pre hostí nezabudnuteľným zážitkom, kulinárske špeciality našej reštaurácie nadmieru splnia Vaše očakávania.
Komplexná starostlivosť o telo, cieľovo zamerané tréningové programy, masáže, sauna a bazén sú v ponuke Zion Spa. Je to jedinečný hotelový produkt, ktorý svojou originalitou vytvára miesto na stretnutie a zábavu, MIESTO STRETNUTÍ A ŽIVOTA.
Hotel ponúka ubytovanie v 224 komfortných izbách a apartmánoch. K dispozícii je 14 konferenčných miestností s rozlohou viac ako 1200 m², ktoré sú vybavené najmodernejšou technikou a vysokorýchlostným internetom.
Stravovanie v Crowne Plaza Bratislava je pre hostí nezabudnuteľným zážitkom, kulinárske špeciality našej reštaurácie nadmieru splnia Vaše očakávania.
Komplexná starostlivosť o telo, cieľovo zamerané tréningové programy, masáže, sauna a bazén sú v ponuke Zion Spa. Je to jedinečný hotelový produkt, ktorý svojou originalitou vytvára miesto na stretnutie a zábavu, MIESTO STRETNUTÍ A ŽIVOTA.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3421040
Posting date: 25.10.2018
2018-10-25
location: Bratislava Position: Account manager, Event manager, Obchodný manažér, Prevádzkar, Produktový manažér Company: Hotel Crowne Plaza Bratislava 4*
Basic wage component (gross) and other rewards: 1000