Sales Support

Honeywell, spol. s r.o.

Miesto práce
Stará Túra, okres Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.12.2016
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš spoznať ako funguje oddelenie predaja vo väčšej firme?
Máš týždenne 2 – 3 dni času?
Tak čítaj ďalej, možno hľadáme práve teba!

Do firmy Elster v Starej Turej (pobočka Honeywell) hľadáme posilu na part-time pozíciu – Sales Support (oddelenie podpory predaja).
Práca na oddelení predaja predstavuje starostlivosť o objednávku od začiatku až po koniec, konkrétne:
• Nahrávanie a potvrdzovanie objednávok.
• Zisťovanie vo výrobe, či je objednávka vyrobená, prípadne kedy bude dokončená.
• Príprava expedovania (vytvorenie internej objednávky na prepravu a zaslanie oddeleniu logistiky – veľkosť a váha zásielky, kontaktná osoba pri príjemcovi tovaru, adresa a akékoľvek ďalšie iné dôležité detaily potrebné k doručeniu).
• Vytvorenie dodacieho listu v SAP k dodávke na základe informácií, koľko tovaru je na sklade a koľko voľného miesta je v kamióne.
• Kontrola, či je vyexpedovaný dodací list zaúčtovaný pracovníkmi expedičného skladu.
• Zákaznícka logistika v prípadoch, že prepravu vykonáva prepravca zvolený zákazníkom.
• Exportná dokumentácia (dodacie listy, baliace listy, faktúry, certifikáty o pôvode, spolupráca pri zákazníckych prebierkach a inšpekciách, SASO certifikácia, EUR1 certifikáty, atď.).
• Fakturácia, preclievanie.
• Doklady/dôkazy o doručení tovaru pre účely daňovej kontroly a auditov.

Okrem objednávok ešte oddelenie predaja zabezpečuje:
Administráciu/spravovanie zákazníckych reklamácií
Štatistiky – rôzne reporty (týždenné, mesačné, kvartálne) pre iné oddelenia vo firme a pre vedenie
Spolupracujeme pri inšpekciách, prebierkach, zákazníckych návštevách.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Možnosť rozvrhnúť si pracovnú dobu, ako ti bude vyhovovať – práca je cca 20h týždenne
• Super prax do tvojho životopisu, ktorá je platená
• Poznanie o tom, ako to chodí v oddelení podpory predaja
• Priateľský tím

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Vzdelanie v odbore

Finance, Business Administration, Podnikový management

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• študent (ideálne v poslednom alebo predposlednom ročníku) oboru s ekonomickým/business administration zameraním
• Excel na užívateľskej úrovni
• Komunikačná znalosť angličtiny alebo nemčiny
• Samostatná, energická osobnosť, ktorá se nebojí kontaktu s ľudmi
• Vodičský preukaz sk. B (toto je skôr výhoda)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Honeywell is a Fortune 100 company that invents and manufactures technologies to address tough challenges linked to global macrotrends such as safety, security, and energy. With approximately 132,000 employees worldwide, including more than 19,000 engineers and scientists, we have an unrelenting focus on quality, delivery, value, and technology in everything we make and do.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 2810198  Posting date: 14.11.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: Dohodou