We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny špecialista s francúzskym jazykom
Miesto práce
Hlavná 111, 040 01 Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac
v závislosti od skúseností
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáš si novú prácu v oblasti nákupu alebo administratívy? Ak plynule ovládaš francúzštinu a hľadáš priestor na sebarealizáciu, pošli nám svoj životopis.
Tvojou náplňou práce bude:
- Hodnotenie a monitorovnie dodávateľov považovaných za vysoko rizikových z hľadiska udržateľnosti, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
- Vytváranie a aktualizovane údajov o dodávateľoch v súlade so zásadami udržateľnosti
- Podpora a pomoc pri definovaní akčného plánu pre dodávateľov, ktorí nespĺňajú minimálne požiadavky
- Štandardizovanie procesu prekvalifikácie dodávateľov na regionálnej úrovni
- Vedenie, uchovávanie a kontrola dokumentácie o dodávateľoch
Tvojou náplňou práce bude:
- Hodnotenie a monitorovnie dodávateľov považovaných za vysoko rizikových z hľadiska udržateľnosti, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
- Vytváranie a aktualizovane údajov o dodávateľoch v súlade so zásadami udržateľnosti
- Podpora a pomoc pri definovaní akčného plánu pre dodávateľov, ktorí nespĺňajú minimálne požiadavky
- Štandardizovanie procesu prekvalifikácie dodávateľov na regionálnej úrovni
- Vedenie, uchovávanie a kontrola dokumentácie o dodávateľoch
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti prekladateľstva, tlmočníctva, administratívy, účtovníctva, ekonomiky, manažmentu, nákupu či logistiky
- Ročná prax na obdobnej pozícii
- Pokročilá znalosť anglického jazyka (min.B2) je podmienkou
- Pokročilá znalosť francúzskeho jazyka (min. B2) je podmienkou
- Znalosť MS Office a Google sheets
- Znalosť SAP výhodou
- Orientácia na detail a kvalitu práce
- Schopnosť organizovať si prácu a čas, prioritizovať si úlohy
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Profesionálne komunikačné zručnosti
- Pozitívny a zodpovedný prístup k práci
- Ročná prax na obdobnej pozícii
- Pokročilá znalosť anglického jazyka (min.B2) je podmienkou
- Pokročilá znalosť francúzskeho jazyka (min. B2) je podmienkou
- Znalosť MS Office a Google sheets
- Znalosť SAP výhodou
- Orientácia na detail a kvalitu práce
- Schopnosť organizovať si prácu a čas, prioritizovať si úlohy
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Profesionálne komunikačné zručnosti
- Pozitívny a zodpovedný prístup k práci
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Tlmočníctvo, administratíva, účtovníctvo, ekonomika, manažment, nákup a logistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Google Sheets - Mierne pokročilý
Google Sheets - Mierne pokročilý
Benefits
Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:
- Denne využívať angličtinu, poľštinu a ďalší jazyk,
- Rozvíjať technické znalosti v SAP, Salesforce a i.
- Využiť získané znalosti a prax v medzinárodnom prostredí,
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca:
- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni a firemné raňajky
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť Home office
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program
- Denne využívať angličtinu, poľštinu a ďalší jazyk,
- Rozvíjať technické znalosti v SAP, Salesforce a i.
- Využiť získané znalosti a prax v medzinárodnom prostredí,
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca:
- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni a firemné raňajky
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť Home office
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program
ID: 4436339
Posting date: 5.5.2023
2023-05-05
location: Košice Position: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista podpory zákazníkov, Účtovník Company: Holcim European Business Services s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 400 EUR/mesiac