We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Francúzsky a anglicky hovoriaci administratívny špecialista
Miesto práce
Protifašistických bojovníkov, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš skúsenosti v oblasti účtovníctva a plynule ovládaš anglický a francúzsky jazyk? Ponúkame Ti možnosť rozvíjať svoju kariéru v našom dynamickom medzinárodnom tíme.
Vašou náplňou práce bude:
- Denné účtovné operácie a práca so systémom SAP
- Participácia na mesačných uzávierkach
- Vytváranie reportov súviacich s účtovníctvom
- Spolupráca a komunikácia s ostatnými oddeleniami
- Komunikácia so zákazníkmi z európskych pobočiek
- Účasť na projektoch
- Spracovanie účtovných prípadov v pridelenej účtovnej špecializácii
- Riešenie vzniknutých problémov
- Zistenie príčin problémov a následná investigácia
- Rýchle a presné zaznamenávanie finančných transakcií
- Využívanie anglického jazyka v dennej praxi
- Spolupráca pri zlepšovaní interných procesov
Vašou náplňou práce bude:
- Denné účtovné operácie a práca so systémom SAP
- Participácia na mesačných uzávierkach
- Vytváranie reportov súviacich s účtovníctvom
- Spolupráca a komunikácia s ostatnými oddeleniami
- Komunikácia so zákazníkmi z európskych pobočiek
- Účasť na projektoch
- Spracovanie účtovných prípadov v pridelenej účtovnej špecializácii
- Riešenie vzniknutých problémov
- Zistenie príčin problémov a následná investigácia
- Rýchle a presné zaznamenávanie finančných transakcií
- Využívanie anglického jazyka v dennej praxi
- Spolupráca pri zlepšovaní interných procesov
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonomiky, administratívy
- skúsenosť s všeobecným účtovníctvom, fakturáciou alebo personalistikou aspoň 1 rok
- angličtina A francúzština - plynulá komunikácia
- komunikačné zručnosti
- orientácia na zákazníka
- detailnosť, dôkladnosť
- proaktivita
- skúsenosť s všeobecným účtovníctvom, fakturáciou alebo personalistikou aspoň 1 rok
- angličtina A francúzština - plynulá komunikácia
- komunikačné zručnosti
- orientácia na zákazníka
- detailnosť, dôkladnosť
- proaktivita
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Financie, bankovníctvo, ekonomika, verejná správa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Francúzsky jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Benefits
Ako prvé európske SSC pre LafargeHolcim ponúkame našim zamestnancom možnosť rozvíjať sa vo viacerých aspektoch:
- denne využívať angličtinu a druhý jazyk (FJ, NJ, TJ, bulharský, chorvátsky, maďarský jazyk a mnoho iných),
- rozvíjať technické znalosti v SAP,
- využiť teoretické znalosti získané počas štúdia v medzinárodnom prostredí,
- podieľať sa na zlepšovaní procesov,
- rozvíjať soft skills participáciou na interných tréningoch.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a development plan pre každého špecialistu v moderných priestoroch v centre Košíc.
- denne využívať angličtinu a druhý jazyk (FJ, NJ, TJ, bulharský, chorvátsky, maďarský jazyk a mnoho iných),
- rozvíjať technické znalosti v SAP,
- využiť teoretické znalosti získané počas štúdia v medzinárodnom prostredí,
- podieľať sa na zlepšovaní procesov,
- rozvíjať soft skills participáciou na interných tréningoch.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a development plan pre každého špecialistu v moderných priestoroch v centre Košíc.
ID: 3497242
Posting date: 29.11.2018
2018-11-29
location: Košice Position: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Office manager, Personalista, Špecialista podpory zákazníkov Company: Holcim European Business Services s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: min 750 € brutto v závislosti od skúseností