Koordinátor/-ka administratívy na oddelení obchodu

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Október/November 2021
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiacFinálna mzda je predmetom dohody a závisí od schopností a zručností uchádzača/-ky.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadá sa Koordinátor/-ka administratívy pre naše obchodné oddelení!

Nie, nie je to rutinná práca. Budete prekvapení ako rôznorodý dokáže byť obchod v našej spoločnosti.

Sme pevne etablovaná a rozvíjajúca sa slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti priemyselnej automatizácie. Do svojho obchodného tímu hľadáme koordinátora/-ku administratívy, ktorý/-á bude podporou pre vedúceho oddelenia a celý tím, aby procesy v ňom mohli bežať hladko a správne.

Do vašej pôsobnosti budú spadať najmä tieto oblasti:
• Vedenie evidencií oddelenia a sledovanie termínov;
• Správa e-mailovej schránky oddelenia a elektronického archívu;
• Sledovanie a koordinácia plánovaných činností oddelenia;
• Zber a príprava podkladov;
• Evidencia zmlúv a povinností z nich vyplývajúcich;
• Evidencia, správa reklamačných konaní a vyhodnocovanie zákazníckej spokojnosti;
• Príprava protokolov a dokumentácie;
• Správa skladu prezentačných predmetov;
• Sledovanie súčasných Covid-19 opatrení v zahraničí,
• Organizácia služobných ciest, účasti spoločnosti na veľtrhoch, výstavách, či konferenciách (keď sa opäť rozbehnú).
• Organizácia akcií pre zákazníkov (keď sa opäť rozbehnú).

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej a modernej slovenskej spoločnosti v technologickom prostredí;
- Flexibilná pracovná doba;
- Priateľské prostredie;
- Možnosti vzdelávania, rozvoja odborných znalostí a zručností, jazykové vzdelávanie;
- Možnosť kariérneho rastu;
- Pestrý 3-úrovňový benefitný program (pravidelné celofiremné akcie, spoločné tímové aktivity a individuálne volený sociálny program) zameraný na rôzne aspekty života od zdravia až po kultúru;
- Zaujímavé finančné odmeny postavené na výsledkoch zamestnanca, tímu a spoločnosti.

Informácie o výberovom konaní

Podmienkou pre účasť vo výberovom konaní je zaslanie vášho štruktúrovaného životopisu a motivačného listu.
Vybraných kandidátov/-ky budeme kontaktovať telefonicky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Administratíva (koordinácia procesov)

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- MS Word a MS Excel - pokročilá znalosť potrebná.
- Precíznosť a orientácia na detail.
- Proaktívny a systematický prístup k úlohám a práci.
- Skúsenosť s organizáciou činností a vedením evidencií.
- Profesionálna a efektívna písomná a ústna komunikácia.
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B1.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Takmer každá lokomotíva na Slovensku má inštalované naše zariadenia, vďaka ktorým môže bezpečne jazdiť. Naše systému však nenájdete len vo vlakoch na Slovensku. Sme lídrom vlakovej bezpečnosti v krajinách strednej Európy.

Sme vysoko špecializovaná technologická firma s históriou od roku 1993. Zabezpečujeme komplexné technologické riešenia pre spoľahlivú a bezpečnú jazdu na železnici. Naše produkty chránia život, znižujú náklady a šetria čas. Sme dôveryhodným partnerom pre lídrov európskej železničnej dopravy.

Za 30 rokov na trhu sme narástli na profesionálny tím s vyše 80 členmi. Staviame na vysokej odbornosti, špecifickom know-how a dlhoročných skúsenostiach v našom odbore. Za naším úspechom sa skrýva usilovnosť, vytrvalosť a tímová práca. Vďaka tomu sme uviedli do prevádzky už viac než 5000 systémov na Slovensku i v zahraničí a ich počet neustále rastie.

Viac o nás a našej práci sa dozviete na našej stránke www.hmh.sk alebo sa ozvite, radi sa s Vami porozprávame.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Prieložná
Tel.: +421232332105
E-mail: poslať životopis

HMH s.r.o.
Galvaniho 7/D
821 04 Bratislava
GPS súradnice:
48°9'55.5"N
017°10'29.8"E

Kontakt:
Tel: + 421 2 323 321 01-03
E-mail: [email protected]


hmh.sk

ID: 4117016  Posting date: 21.9.2021  Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac