We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Radi by ste sa uplatnili v cestovnom ruchu? (Customer Care Specialist)
HHD s.r.o.
Miesto práce
Sokolovská 84, 186 00 Praha 8-Karlín, Česko
Sokolovská 84, 186 00 Praha 8-Karlín, Česko
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiacbonusový systém, 50% príplatok za víkendy a sviatky
Od 1 400 EUR/mesiacbonusový systém, 50% príplatok za víkendy a sviatky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
HHD (Interhome) práve teraz hľadá kolegov na pozíciu Customer Care Specialist s nemčinou.
Aká je naša predstava o Vás?
• Hovoríte plynule nemecky a anglicky
• Ste komunikatívny a radi zdieľate Vaše znalosti a skúsenosti s ostatnými
• Dokážete pracovať na viacerých úlohách naraz a pritom si dokážete udržať vo všetkom poriadok a prehľad
• Vyhovuje Vám pracovať na smeny vrátane víkendov a sviatkov (časové rozmedzie 7:00-22:00)
• Hľadáte uplatnenie v stabilnej spoločnosti s možnosťou kariérneho rastu
Do nášho medzinárodného tímu hľadáme komunikatívnych a ústretových kolegov so záujmom o cestovanie. Veď práve osobná skúsenosť našich poradcov robí naše Customer Experience Centrum takým akým v skutočnosti je. Naši pracovníci sú vždy ochotní poradiť s výberom rekreačného objektu, ktorý najlepšie vyhovuje požiadavkám zákazníka, poradiť, kde sa v blízkosti rezervovaného objektu nachádza dobrá reštaurácia, či, čo podniknúť s deťmi alebo kam sa vydať na výlet a pod.
Čo bude teda hlavným výsledkom Vašej práce?
Spokojný zákazník – sprostredkovanie rezervácie Interhome rekreačných domov a apartmánov, poradenstvo a podpora pred, počas i po pobyte zákazníka.
Čo Vám nesmie chýbať aby ste u nás uspeli?
• Znalosť nemeckého jazyka na minimálnej úrovni C1
• Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni B2
• Užívateľská znalosť práce s PC, SAP znalosť výhodou (nie podmienkou)
• Flexibilita
• Schopnosť samostatného úsudku a optimizmus
• Chuť učiť sa novým veciam
Aká je naša predstava o Vás?
• Hovoríte plynule nemecky a anglicky
• Ste komunikatívny a radi zdieľate Vaše znalosti a skúsenosti s ostatnými
• Dokážete pracovať na viacerých úlohách naraz a pritom si dokážete udržať vo všetkom poriadok a prehľad
• Vyhovuje Vám pracovať na smeny vrátane víkendov a sviatkov (časové rozmedzie 7:00-22:00)
• Hľadáte uplatnenie v stabilnej spoločnosti s možnosťou kariérneho rastu
Do nášho medzinárodného tímu hľadáme komunikatívnych a ústretových kolegov so záujmom o cestovanie. Veď práve osobná skúsenosť našich poradcov robí naše Customer Experience Centrum takým akým v skutočnosti je. Naši pracovníci sú vždy ochotní poradiť s výberom rekreačného objektu, ktorý najlepšie vyhovuje požiadavkám zákazníka, poradiť, kde sa v blízkosti rezervovaného objektu nachádza dobrá reštaurácia, či, čo podniknúť s deťmi alebo kam sa vydať na výlet a pod.
Čo bude teda hlavným výsledkom Vašej práce?
Spokojný zákazník – sprostredkovanie rezervácie Interhome rekreačných domov a apartmánov, poradenstvo a podpora pred, počas i po pobyte zákazníka.
Čo Vám nesmie chýbať aby ste u nás uspeli?
• Znalosť nemeckého jazyka na minimálnej úrovni C1
• Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni B2
• Užívateľská znalosť práce s PC, SAP znalosť výhodou (nie podmienkou)
• Flexibilita
• Schopnosť samostatného úsudku a optimizmus
• Chuť učiť sa novým veciam
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám môžeme ponúknuť my?
• Výborné platové podmienky
• Pracovnú zmluvu na dobu určitú (1 rok) s možnosťou prechodu na zmluvu na
dobu neurčitú
• vstupné školenie a ďalšie školenia v priebehu celého roka
• Stravné lístky (120 Kč/smenu)
• 25 dní dovolenky
• čiastočne dotovanú Multisport kartu alebo kredit na Sodexo Flexi kartu
• 10-50% zľavu na všetky Interhome Group objekty z nášho portfólia
• Študijné pobyty v našich zahraničných pobočkách
• Firemné akcie a teambuildingové aktivity
• Bonusový odmeňovací systém
• Prácu v stabilnej spoločnosti s možnosťami kariérneho rastu
Presvedčte sa sami, že v Interhome budete dôležitým článkom nášho tímu, pretože na Vás bude záležať, ako dobre bude odvedená práca. Snahu, usilovnosť a lojalitu vždy adekvátne oceňujeme!
Pokiaľ si dokážete sami seba predstaviť na tejto pozícii, dajte nám o sebe vedieť a zašlite svoj životopis a motivačný list na email: [email protected]
• Výborné platové podmienky
• Pracovnú zmluvu na dobu určitú (1 rok) s možnosťou prechodu na zmluvu na
dobu neurčitú
• vstupné školenie a ďalšie školenia v priebehu celého roka
• Stravné lístky (120 Kč/smenu)
• 25 dní dovolenky
• čiastočne dotovanú Multisport kartu alebo kredit na Sodexo Flexi kartu
• 10-50% zľavu na všetky Interhome Group objekty z nášho portfólia
• Študijné pobyty v našich zahraničných pobočkách
• Firemné akcie a teambuildingové aktivity
• Bonusový odmeňovací systém
• Prácu v stabilnej spoločnosti s možnosťami kariérneho rastu
Presvedčte sa sami, že v Interhome budete dôležitým článkom nášho tímu, pretože na Vás bude záležať, ako dobre bude odvedená práca. Snahu, usilovnosť a lojalitu vždy adekvátne oceňujeme!
Pokiaľ si dokážete sami seba predstaviť na tejto pozícii, dajte nám o sebe vedieť a zašlite svoj životopis a motivačný list na email: [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Cestovní ruch
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SAP - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Interhome Group prenajíma 40.000 súkromných rekreačných domov a apartmánov, ktoré uspokoja prakticky každé individuálne prianie. Interhome zaisťuje kompletnú organizáciu ako pre majiteľa rekreačných objektov tak i pre svojich klientov - od rezervácie cez platbu a odovzdanie kľúčov až po záverečné upratovanie. A samozrejme spoľahlivý štandard na základe uceleného hviezdičkového systému hodnotenia kvality.
Interhome je hrdý na skúsenosti v sprostredkovaní prenájmu rekreačných domov už od roku 1965 a dnes je vedúcim profesionálnym poskytovateľom rekreačných domov a apartmánov po celej Európe. Skladá sa z 15 regionálnych spoločností. Materskú spoločnosť HHD AG, so sídlom vo švajčiarskom Zürichu /Glattbrugg, vlastní z 100 % spoločnosť Hotelplan Holding AG. Táto firma je rovnako z 100 % súčasťou Migros – najväčšej švajčiarskej maloobchodnej spoločnosti so sídlom v Zürichu.
Interhome je hrdý na skúsenosti v sprostredkovaní prenájmu rekreačných domov už od roku 1965 a dnes je vedúcim profesionálnym poskytovateľom rekreačných domov a apartmánov po celej Európe. Skladá sa z 15 regionálnych spoločností. Materskú spoločnosť HHD AG, so sídlom vo švajčiarskom Zürichu /Glattbrugg, vlastní z 100 % spoločnosť Hotelplan Holding AG. Táto firma je rovnako z 100 % súčasťou Migros – najväčšej švajčiarskej maloobchodnej spoločnosti so sídlom v Zürichu.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4144853
Posting date: 29.10.2021
2021-10-29
location: Praha Position: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Company: HHD s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 400 EUR/mesiac