We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Finance Support with German - part time (m/f)
Miesto práce
Bratislava
Platové podmienky *
Minimum 4,5 €/ hodina
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
* Of course, an overpayment is possible depending on the respective training, qualification and professional experience. The gross salary is based on these aforementioned criteria and is finally determined after the personal interview.
Henkel pôsobí na celom svete s poprednými inováciami, značkami a technológiami vo dvoch oblastiach podnikania: Consumer brands (Starostlivosť o domácnosť a Kozmetika) a Adhesive Technologies (Lepidlá a technológie). Náš úspech je založený na neustálom napredovaní a odvážnych jednotlivcoch, ktorí sa neboja prijať výzvy. Pracovať pre Henkel je viac než len práca. Je to vášeň. Máte na to, aby ste sa k nám pridali?Vaša úloha
- Spracovanie inboxu došlých dokumentov od zákaznikov, ich prerozdeľovanie na konkrétne oddelenie a kolegov
- Sťahovanie dokumentov zo zákazníckeho portálu a ich prerozdeľovanie na oddelenia a kolegov
- Posielanie žiadostí a vyžiadavnie potrebných dokumentov od zákazníka
- Evidencia vyžiadaných a získaných zákazníckych dokomentov v systéme SAP
- Ad-hoc administratíva zákazníckej dokumentácie a podpora full-time kolegov v tíme
Vaše zručnosti
- Študent/ka denného štúdia vysokej školy
- Základy nemeckého jazyka , znalosť anglického jazyka výhodou
- Zákaznícky orientovaný človek so systematickým prístupom k práci a dôrazom na detaily
- Aktívny člen tímu s ochotou učiť sa novým veciam
Ponúkané benefity
- Henkel Shop
- Stravné lístky
- Práca v medzinárodnej spoločnosti
- Flexibilný pracovný čas
ID: 3533516
Posting date: 18.8.2019
2019-08-18
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent Company: Henkel Slovensko, spol. s r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: Minimum 4,5 €/ hodina