We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR partner
Miesto práce
okres Trenčín
okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- riadenie ľudských zdrojov v prevádzke Trenčín
- riadenie KPI a spolupráca pri realizácii HR procesov a projektov s HR managerom spoločnosti
- prijímanie nevyhnutných opatrení v oblasti náboru, prijímania, uvoľňovania a starostlivosti o zamestnancov
- realizácia cieľov personálnej politiky spoločnosti
- vyhľadávanie nových pracovníkov, ich prijímanie a prepúšťanie v zmysle ustanovení Zákonníka práce, spracovanie agendy uchádzačov o zamestnanie
- vedenie personálnej a mzdovej evidencie pracovníkov podľa platných predpisov
- implementácia procesov ďalšieho rozvoja pracovníkov
- organizovanie školiacich aktivít, vrátane výberu a hodnotenia vzdelávacích subjektov a ich evidencia
- poradenstvo zamestnancom v oblasti pracovného práva, HR procesov a HR problematiky
- organizácia a realizácia pracovných pohovorov
- komunikácia a spolupráca s externými spoločnosťami
- zodpovednosť za aktualizáciu organizačnej štruktúry spoločnosti
- pravidelné reportovanie ohľadom stavu zamestnancov
- spolupráca na vytváraní sociálneho programu a organizovaní jednotlivých aktivít pre zamestnancov
- riadenie KPI a spolupráca pri realizácii HR procesov a projektov s HR managerom spoločnosti
- prijímanie nevyhnutných opatrení v oblasti náboru, prijímania, uvoľňovania a starostlivosti o zamestnancov
- realizácia cieľov personálnej politiky spoločnosti
- vyhľadávanie nových pracovníkov, ich prijímanie a prepúšťanie v zmysle ustanovení Zákonníka práce, spracovanie agendy uchádzačov o zamestnanie
- vedenie personálnej a mzdovej evidencie pracovníkov podľa platných predpisov
- implementácia procesov ďalšieho rozvoja pracovníkov
- organizovanie školiacich aktivít, vrátane výberu a hodnotenia vzdelávacích subjektov a ich evidencia
- poradenstvo zamestnancom v oblasti pracovného práva, HR procesov a HR problematiky
- organizácia a realizácia pracovných pohovorov
- komunikácia a spolupráca s externými spoločnosťami
- zodpovednosť za aktualizáciu organizačnej štruktúry spoločnosti
- pravidelné reportovanie ohľadom stavu zamestnancov
- spolupráca na vytváraní sociálneho programu a organizovaní jednotlivých aktivít pre zamestnancov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v príjemnom kolektíve
- Stabilita nadnárodnej spoločnosti
- Možnosť profesijného rastu
- Možnosť spolupracovať na zaujímavých projektoch
- Vzdelávacie aktivity, firemné akcie
- 13. a 14. plat podľa hospodárskeho výsledku spoločnosti
- Stabilita nadnárodnej spoločnosti
- Možnosť profesijného rastu
- Možnosť spolupracovať na zaujímavých projektoch
- Vzdelávacie aktivity, firemné akcie
- 13. a 14. plat podľa hospodárskeho výsledku spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate požiadavky a naša pracovná ponuka Vás oslovila, zašlite prosím svoj životopis v slovenskom aj anglickom jazyku na kontakty uvedené nižšie.
KONTAKOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV
KONTAKOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
IBM Lotus Notes - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
SAP - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
SAP - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ vzdelanie ekonomického/humanitného smeru
- Minimálne 5 rokov praxe v oblasti personalistiky (nábor a výber zamestnancov, vzdelávanie, personálna agenda)
- Plynulá znalosť anglického jazyka
- Znalosť práce s PC - Lotus Notes, MS Office, SAP R/3
- Vodičský preukaz skupiny B
- Samostatnosť, aktívnosť, drive, dynamickosť, komunikatívnosť
- Príjemné vystupovanie, organizačné schopnosti
- Minimálne 5 rokov praxe v oblasti personalistiky (nábor a výber zamestnancov, vzdelávanie, personálna agenda)
- Plynulá znalosť anglického jazyka
- Znalosť práce s PC - Lotus Notes, MS Office, SAP R/3
- Vodičský preukaz skupiny B
- Samostatnosť, aktívnosť, drive, dynamickosť, komunikatívnosť
- Príjemné vystupovanie, organizačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť HELLA je globálne pôsobiaci rodinný podnik s okolo 36 000 zamestnancami a viac ako 125 pobočkami vo viac ako 35 krajinách. Koncern HELLA vyvíja a vyrába komponenty a systémy svetelnej techniky a elektroniky v obchodnej oblasti automobilového priemyslu. HELLA okrem toho disponuje jednou z najväčších obchodných organizácií pre automobilové súčiastky, príslušenstvo, diagnostiku a servisné služby v Európe. V segmente špeciálnych produktov HELLA vyvíja výrobky pre špeciálne vozidlá a úplne nezávislé produkty, ako napríklad osvetlenie ulíc a priemyselné osvetlenie. V podniku so zahraničnou majetkovou účasťou vznikajú okrem toho kompletné moduly pre automobily, klimatizačné systémy a palubnú kabeláž. S približne 7 000 zamestnancami v oblasti výskumu a vývoja patrí HELLA k významným tvorcom inovácií na trhu.
Patrí tak medzi 40 najvýznamnejších svetových automobilových subdodávateľov ako aj medzi 100 najväčších nemeckých priemyselných podnikov.
Patrí tak medzi 40 najvýznamnejších svetových automobilových subdodávateľov ako aj medzi 100 najväčších nemeckých priemyselných podnikov.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 2438188
Posting date: 29.11.2016
2016-11-29
location: okres Trenčín Position: HR Business Partner, HR generalist, Personálny manažér Company: HELLA
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou