HR partner

Miesto práce
okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- riadenie ľudských zdrojov v prevádzke Trenčín
- riadenie KPI a spolupráca pri realizácii HR procesov a projektov s HR managerom spoločnosti
- prijímanie nevyhnutných opatrení v oblasti náboru, prijímania, uvoľňovania a starostlivosti o zamestnancov
- realizácia cieľov personálnej politiky spoločnosti
- vyhľadávanie nových pracovníkov, ich prijímanie a prepúšťanie v zmysle ustanovení Zákonníka práce, spracovanie agendy uchádzačov o zamestnanie
- vedenie personálnej a mzdovej evidencie pracovníkov podľa platných predpisov
- implementácia procesov ďalšieho rozvoja pracovníkov
- organizovanie školiacich aktivít, vrátane výberu a hodnotenia vzdelávacích subjektov a ich evidencia
- poradenstvo zamestnancom v oblasti pracovného práva, HR procesov a HR problematiky
- organizácia a realizácia pracovných pohovorov
- komunikácia a spolupráca s externými spoločnosťami
- zodpovednosť za aktualizáciu organizačnej štruktúry spoločnosti
- pravidelné reportovanie ohľadom stavu zamestnancov
- spolupráca na vytváraní sociálneho programu a organizovaní jednotlivých aktivít pre zamestnancov

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v príjemnom kolektíve
- Stabilita nadnárodnej spoločnosti
- Možnosť profesijného rastu
- Možnosť spolupracovať na zaujímavých projektoch
- Vzdelávacie aktivity, firemné akcie
- 13. a 14. plat podľa hospodárskeho výsledku spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že spĺňate požiadavky a naša pracovná ponuka Vás oslovila, zašlite prosím svoj životopis v slovenskom aj anglickom jazyku na kontakty uvedené nižšie.

KONTAKOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

IBM Lotus Notes - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
SAP - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- VŠ vzdelanie ekonomického/humanitného smeru
- Minimálne 5 rokov praxe v oblasti personalistiky (nábor a výber zamestnancov, vzdelávanie, personálna agenda)
- Plynulá znalosť anglického jazyka
- Znalosť práce s PC - Lotus Notes, MS Office, SAP R/3
- Vodičský preukaz skupiny B
- Samostatnosť, aktívnosť, drive, dynamickosť, komunikatívnosť
- Príjemné vystupovanie, organizačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť HELLA je globálne pôsobiaci rodinný podnik s okolo 36 000 zamestnancami a viac ako 125 pobočkami vo viac ako 35 krajinách. Koncern HELLA vyvíja a vyrába komponenty a systémy svetelnej techniky a elektroniky v obchodnej oblasti automobilového priemyslu. HELLA okrem toho disponuje jednou z najväčších obchodných organizácií pre automobilové súčiastky, príslušenstvo, diagnostiku a servisné služby v Európe. V segmente špeciálnych produktov HELLA vyvíja výrobky pre špeciálne vozidlá a úplne nezávislé produkty, ako napríklad osvetlenie ulíc a priemyselné osvetlenie. V podniku so zahraničnou majetkovou účasťou vznikajú okrem toho kompletné moduly pre automobily, klimatizačné systémy a palubnú kabeláž. S približne 7 000 zamestnancami v oblasti výskumu a vývoja patrí HELLA k významným tvorcom inovácií na trhu.
Patrí tak medzi 40 najvýznamnejších svetových automobilových subdodávateľov ako aj medzi 100 najväčších nemeckých priemyselných podnikov.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Vojtková
Tel.: +421914395297
E-mail: poslať životopis
ID: 2438188  Posting date: 29.11.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou