We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista SW podpory / SW support
GX SOLUTIONS, a. s.
Miesto práce
Galvaniho 12, 821 04 Bratislava, Bratislava
Galvaniho 12, 821 04 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Poskytovanie SW podpory zákazníkom
- Analýza problému, návrh optimálneho riešenia pre zákazníka, komunikácia so
zákazníkom
- Práca v helpdesku
- Riešenie krízových situácií
- Analýza problému, návrh optimálneho riešenia pre zákazníka, komunikácia so
zákazníkom
- Práca v helpdesku
- Riešenie krízových situácií
Zamestnanecké výhody, benefity
• zaujímavá pracovná naplň
• možnosť seba realizácie
• rôznorodé projekty
• mladý tím, nové administratívne priestory
• teambuildingové športové víkendy
• odmeňovanie podľa dohody po osobnom pohovore, fixný plat a pohyblivá časť na základe KPI, v prípade výborných výsledkov mimoriadne odmeny
• možnosť seba realizácie
• rôznorodé projekty
• mladý tím, nové administratívne priestory
• teambuildingové športové víkendy
• odmeňovanie podľa dohody po osobnom pohovore, fixný plat a pohyblivá časť na základe KPI, v prípade výborných výsledkov mimoriadne odmeny
Informácie o výberovom konaní
Informácie k výberovému konaniu:
Budú kontaktovaní kandidáti, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám našej spoločnosti. Predpokladaný termín kontaktovanie kandidátov do 2-3 týždňov od zverejnenia ponuky. V zmysle zákona 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov bude Vaša žiadosť po ukončení výberového konania skartovaná
Budú kontaktovaní kandidáti, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám našej spoločnosti. Predpokladaný termín kontaktovanie kandidátov do 2-3 týždňov od zverejnenia ponuky. V zmysle zákona 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov bude Vaša žiadosť po ukončení výberového konania skartovaná
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Maďarský jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
support užívateľov
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti s helpdeskom a SW podporou pre
zákazníkov min. 1 rok
• schopnosť analyzovať problém a hľadať vhodné
riešenia pre klientov
• schopnosť koordinovať činností pri riešení krízových
situácií
• komunikačné schopnosti
• zmysel pre zodpovednosť a samostatnú prácu
zákazníkov min. 1 rok
• schopnosť analyzovať problém a hľadať vhodné
riešenia pre klientov
• schopnosť koordinovať činností pri riešení krízových
situácií
• komunikačné schopnosti
• zmysel pre zodpovednosť a samostatnú prácu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme certifikovaná spoločnosť s aktívnou realizáciou projektov v oblastiach od priemyslu, dopravy, až po smart city riešenia. Výsledkom sú MIS a ERP nástroje pre vyššiu úroveň podnikových procesov. Takisto sa zameriavame na vývoj telematických riešení pre flotily rozličného typu. Technologickými inováciami zlepšujeme riadenie vozových a strojových parkov a monitoring objektov. Navrhujeme komplexné riešenia, ktoré vyhodnotia všetko merateľné.
Ak ste práve začali svoju pracovnú kariéru alebo máte dlhoročné skúsenosti, ponúkame pracovné príležitosti pre motivovaných ľudí, ktorí majú záujem profesne rásť.
Ak ste práve začali svoju pracovnú kariéru alebo máte dlhoročné skúsenosti, ponúkame pracovné príležitosti pre motivovaných ľudí, ktorí majú záujem profesne rásť.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 1265128
Posting date: 13.4.2017
2017-04-13
location: Bratislava Position: IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Systémový administrátor Company: GX SOLUTIONS, a. s.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou