Finančný manažér (pre klienta spoločnosti)

Grant Thornton Advisory s.r.o.

Miesto práce
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou/Okamžite
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 500 EUR/mesiacUvedená suma predstavuje minimálnu garantovanú mzdu na danú pozíciu, jej výška pri nástupe sa odvíja od profilu uchádzača. Progres v odmeňovaní je u nás samozrejmosťou už po skúšobnej dobe a je s prihliadnutím na profesionálny rast vo firme. Každý zamestnanec sa automaticky zúčastňuje na odmeňovacom systéme spoločnosti - pozri zamestnanecké benefity

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, stabilnú zahraničnú spoločnosť pôsobiacu na Slovensku od roku 2008, jedného z najvýznamnejších hráčov v Európe v oblasti recyklácie a výroby biopalív, hľadáme vhodného kandidáta/kandidátku do finančného tímu na novovzniknutú pozíciu Finančný manžér.
Finačný manažér ako priamy podriadený Finačnej riaditeľke bude postupne preberať vedenie tímu viac ako 10 účtovníkov. Okrem riešenia bežných operatívnych záležitostí v rámci tímu bude práca zahŕňať aj participáciu na riešení rôznych medzinárodných účtovných a daňových tém, rovnako aj konsolidačné práce a prípravu transférovej dokumentácie. Popri aktívnom využití cudzích jazykov sa bude finančný manažér podieľať aj na zefektívnení interných procesov a vylepšovaní firemného ERP systému. Keďže ide o úplne novú pozíciu, bude mať možnosť sa aktívne zúčastniť na vytváraní samotnej pozície, pričom nebude zavalený od prvého dňa operatívnou činnosťou, ale bude mať dostatočný priestor na zaškolenie sa do nových pracovných úloh.

Náplň práce:

• riešenie operatívnych účtovných a daňových tém vychádzajúc zo
slovenského zákonodarstva a z medzinárodného práva vo väzbe na
slovenské zákonodarstvo;
• riešenie operatívnych účtovných a daňových tém vychádzajúc zo
slovenského zákonodarstva a z medzinárodného práva vo väzbe na
slovenské zákonodarstvo;
• dohliadanie na zákonné povinnosti v oblasti účtovníctva a daní
vrátane participácie na vyhotovení potrebnej dokumentácie (interné
smernice, zmluvy atď.);
• pomoc pri mesačných a koncoročných uzávierkových prácach;
• nastavovanie pracovných, školiacich a kontrolných procesov na
oddelení;
• participácia na činnostiach týkajúcich sa štatutárneho auditu a
daňových kontrol;
• zastupovanie v rámci oddelenia v nevyhnutných prípadoch –
dovolenky, PN;
• účasť na odborných školeniach a implementácia nadobudnutých
vedomostí do operatívnej účtovnej činnosti;
• spolupráca a komunikácia s inými oddeleniami v rámci skupiny, ktoré
majú vplyv na prácu účtovného oddelenia;
• participácia na konsolidácii skupiny a aktualizácii transferovej
dokumentácie v spolupráci s externými daňovými odborníkmi pre
dané oblasti;
• spolupráca s domácimi a zahraničnými daňovými poradcami pri
riešení daňových tém.

Práca na pozícii vyžaduje aktívnu účasť na pracovisku,
home office je možný len príležitostne.

Zamestnanecké výhody, benefity

• flexibilný pracovný čas (fixná zložka od 09:00 do 15:30); 38-hodinový
pracovný týždeň,
• zaujímavé finančné ohodnotenie na daný región v etablovanej a
stabilnej skupine – vítame samozrejme aj kandidátov,
ktorí roky dochádzali do Bratislavy
• účasť na odmeňovacej politike zamestnancov - po splnení
podmienok garantovaný 13. a 14. plat, možné ďalšie variabilné
odmeny
• stravné lístky 10€ na deň
• rekreačné príspevky vo výške 500 EUR, ďalšie príspevky v rámci
sociálnej politiky firmy
• plne vybavená kuchyňa vrátane občerstvenia pre zamestnancov
• garantované parkovacie miesto v podzemnej garáži
• environmentálne a udržateľné správanie a filozofia spoločnosti -
vrátane jej uplatňovania na pracovisku
• skvelé pracovné prostredie v príjemných kancelárskych priestoroch v
business centre so skvelou dostupnosťou a službami
• pravidelné rehabilitácie vzhľadom na sedavé zamestnanie
• jazykové kurzy a odborné školenia v rámci bežnej pracovnej doby a
plne hradené firmou
• pravidelné firemné akcie a výlety v SR a AT, rodinné akcie v Trnave a
blízkom okolí
• podriadenosť priamo vrcholovému manažmentu – možnosť rýchlej
komunikácie a presadzovania návrhov a riešení, možnosť priučiť sa
strategickému plánovaniu a postupom a podľa schopností
zamestnanca sa na nich aktívne zúčastňovať

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás táto ponuka zaujala, pošlite Váš životopis v anglickom jazyku na e-mail: [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

účtovníctvo, dane, audit

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• samostatný a efektívny spôsob práce, ale
zároveň aj schopnosť spolupráce v tíme na
oddelení ako aj s inými oddeleniami,
• zodpovedný a precízny prístup k práci,
• empatický ale zároveň aj asertívny prístup ku
kolegom,
• schopnosť rozmýšľať proaktívne v prospech
tímu a spoločnosti
• vzhľadom k tomu, že ide o vedúcu pozíciu, je
nevyhnutné mať na to vhodné osobnostné
predpoklady

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Grant Thornton pôsobí na Slovensku od roku 1991 a je súčasťou globálnej siete spoločností Grant Thornton prítomnej vo viac ako 140 krajinách sveta. V súčasnosti na Slovensku zamestnávame cez 70 zamestnancov.

Vybudovali sme si silnú pozíciu na slovenskom trhu v oblasti auditu, daní, poradenstva, účtovných a outsourcingových služieb pre rôznych klientov z verejného aj súkromného sektora. Našimi zákazníkmi sú stredné a veľké medzinárodné spoločnosti, pričom mnohé majú rakúske alebo nemecké korene.

Naša poradenská spoločnosť Grant Thornton Advisory s.r.o. bola založená samostatne v roku 2002 a do organizácie vstúpila v roku 2011.

Grant Thornton Advisory poskytuje služby v oblasti manažérskeho a transakčného poradenstva, oceňovania a služby human capital services kde pre klientov poskytujeme poradenstvo v oblasti ľudských zdrojov.

Naše služby sa vyznačujú predovšetkým kvalitou poradenstva v neštandardných a komplikovaných otázkach. Táto kvalita je zaisťovaná vysokou mierou špecializácie a odbornou kvalifikáciou našich zamestnancov a neustálym prehlbovaním a rozširovaním vzdelávania.
ID: 4483222  Posting date: 8.12.2022  Basic salary component (gross): 2 500 EUR/mesiac