We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent - fakturácie, plánovanie prepráv - výrobná spoločnosť
Miesto práce
Nitra
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 - 1 450 EUR/mesiac
1 050 - 1 450 EUR/mesiac
Pre medzinárodnú spoločnosť priame automotive subdodávateľa hľadáme kandidáta na pozíciu Asistent na oddelení nákupu a obchodu.
Hlavné zodpovednosti na tejto pozícií:
- optimalizovanie zásob, ktoré sú nevyhnutné pre fungovanie spoločnosti
- v spolupráci s dodávateľom zabezpečovať vyváženosť zásob materiálu na skladoch
- optimalizácia a dopĺňanie skladových zásob s ohľadom na zákaznícky servis, kvalitu a rozpočet
- úzka spolupráca s front office (obchodníkom) s cieľom čo najlepšie viesť klientsky servis a to v oblastiach logistiky, dodržiavania termínov, riešenia sporných záležitostí a reklamácií a plánov ďalšieho vývoja
- vedenie zoznamu objednávok, sústavne sledovanie zákazky klientov, termíny a lehoty, zrušenie objednávok
- pravidelná komunikácia s klientom
- zabezpečovanie vyváženosti objednávok, ich stabilitu, objem a správnosť
- komunikácia s úsekom plánovania
- zabezpečovanie fungovania všetkých logistických pravidiel a zisťovanie plnenia ukazovateľov výkonu
- kontrola objednávok a preverovanie, či boli vybavené riadne a načas
Hlavné zodpovednosti na tejto pozícií:
- optimalizovanie zásob, ktoré sú nevyhnutné pre fungovanie spoločnosti
- v spolupráci s dodávateľom zabezpečovať vyváženosť zásob materiálu na skladoch
- optimalizácia a dopĺňanie skladových zásob s ohľadom na zákaznícky servis, kvalitu a rozpočet
- úzka spolupráca s front office (obchodníkom) s cieľom čo najlepšie viesť klientsky servis a to v oblastiach logistiky, dodržiavania termínov, riešenia sporných záležitostí a reklamácií a plánov ďalšieho vývoja
- vedenie zoznamu objednávok, sústavne sledovanie zákazky klientov, termíny a lehoty, zrušenie objednávok
- pravidelná komunikácia s klientom
- zabezpečovanie vyváženosti objednávok, ich stabilitu, objem a správnosť
- komunikácia s úsekom plánovania
- zabezpečovanie fungovania všetkých logistických pravidiel a zisťovanie plnenia ukazovateľov výkonu
- kontrola objednávok a preverovanie, či boli vybavené riadne a načas
Požadujeme
Vhodný kandidát na túto pozíciu spĺňa:
- Predchádzajúce pracovné skúsenosti z oblasti nákupu, logistiky z výrobnej spoločnosti - PODMIENKOU !
- Skúsenosť s fakturáciou
- Skúsenosť s plánovaním prepráv - logistika
- Anglický jazyk - komunikatívna úroveň
- Znalosť programu SAP a Excel
- Predchádzajúce pracovné skúsenosti z oblasti nákupu, logistiky z výrobnej spoločnosti - PODMIENKOU !
- Skúsenosť s fakturáciou
- Skúsenosť s plánovaním prepráv - logistika
- Anglický jazyk - komunikatívna úroveň
- Znalosť programu SAP a Excel
Benefity
- bonusy, benefity
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 4502633
Posting date: 17.1.2023
2023-01-17
location: Nitra Position: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Logistik Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 1 050 EUR/mesiac