We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívna podpora s nemeckým jazykom- príprava tendrov
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1100 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Figurujte ako podpora pre rôzne tendre a aukcie, ktoré spoločnosť zastrešuje v prípade potreby. Vašou rolou by bolo zastrešenie administratívy pre rôzne nákupné kategórie, ako aj príprava a nastavenie elektronického tendru v internom systéme.
Vaše ďalšie úlohy by pokrývali:
- Spracovanie dát potrebných pre vyhodnotenie tendru
- Príprava reportov pre zahraničných kolegov
- Telefonickú komunikácia s dodávateľmi v prípade technických problémov so systémom
- Práca s interným systémom
- Ad hoc reporting pre rôzne oddelenia
Vaše ďalšie úlohy by pokrývali:
- Spracovanie dát potrebných pre vyhodnotenie tendru
- Príprava reportov pre zahraničných kolegov
- Telefonickú komunikácia s dodávateľmi v prípade technických problémov so systémom
- Práca s interným systémom
- Ad hoc reporting pre rôzne oddelenia
Požadujeme
Požiadavky na vhodného kandidáta:
- Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- Skúsenosť s administratívnymi úlohami
- Plynulá znalosť anglického aj nemeckého jazyka- každodenná komunikácia s dodávateľmi
- Znalosť MS Excel- sum, sumif, average, vlookup
- Skúsenosť s tvorbou reportov je výhodou
- Komunikatívnosť, analytické myslenie a zmysel pre detail
- Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- Skúsenosť s administratívnymi úlohami
- Plynulá znalosť anglického aj nemeckého jazyka- každodenná komunikácia s dodávateľmi
- Znalosť MS Excel- sum, sumif, average, vlookup
- Skúsenosť s tvorbou reportov je výhodou
- Komunikatívnosť, analytické myslenie a zmysel pre detail
Benefity
Spoločnosť ponúka rôzne finančné aj nefinančné benefity ako napríklad 13.plat, možnosť pracovať z domu alebo flexibilný pracovný čas. Všetky benefity Vám budú predstavené samotnou spoločnosťou na osobnom pohovore.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3736998
Posting date: 12.8.2019
2019-08-12
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Špecialista reportingu Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1100 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)