We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Personalista - zodpovednosť za komplexnú HR agendu v medzinárodnej spoločnosti
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1400 - 1800 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1400 - 1800 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Vyznáte sa v zákonníku práce? Viete čo všetko obnáša personálna administratíva? Ovládate anglický jazyk a chcete ho aktívne využívať pri komunikácii s nadriadeným? Ste odvážny a samostatný? Tak toto je príležitosť práve pre Vás.
Jeden z našich klientov, ktorým je medzinárodná a celosvetovo známa spoločnosť, hľadá šikovného kandidáta, ktorý by viedol celú HR agendu a zastával pozíciu PERSONALISTU.
Hlavná pracovná naplň:
- plnenie plánu personálnych potrieb spoločnosti
- kontaktná osoba pre personálne otázky na Slovensku
- reporting na HR manažéra v zahraničí
- príprava podkladov pre mzdy, zodpovednosť za dochádzkový systém a komunikáciu s externou mzdovou agentúrou
- zastrešenie adaptačného procesu (vstupné školenie, predstavenie zamestnanca)
- zastrešenie kontroly cestovných nákladov
- vedenie personálnej administratívy
- komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- administratíva
Jeden z našich klientov, ktorým je medzinárodná a celosvetovo známa spoločnosť, hľadá šikovného kandidáta, ktorý by viedol celú HR agendu a zastával pozíciu PERSONALISTU.
Hlavná pracovná naplň:
- plnenie plánu personálnych potrieb spoločnosti
- kontaktná osoba pre personálne otázky na Slovensku
- reporting na HR manažéra v zahraničí
- príprava podkladov pre mzdy, zodpovednosť za dochádzkový systém a komunikáciu s externou mzdovou agentúrou
- zastrešenie adaptačného procesu (vstupné školenie, predstavenie zamestnanca)
- zastrešenie kontroly cestovných nákladov
- vedenie personálnej administratívy
- komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- administratíva
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal mať:
- predchádzajúca prax v oblasti HR min. 2 roky (interné HR oddelenie, perosnálna agentúra a pod.)
- aktívna znalosť anglického alebo nemeckého jazyka PODMIENKOU
- aktívna užívateľská znalosť MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- výborné koordinačné a organizačné zručnosti
- komunikatívnosť, samostatnosť
- pro-aktivita
- predchádzajúca prax v oblasti HR min. 2 roky (interné HR oddelenie, perosnálna agentúra a pod.)
- aktívna znalosť anglického alebo nemeckého jazyka PODMIENKOU
- aktívna užívateľská znalosť MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- výborné koordinačné a organizačné zručnosti
- komunikatívnosť, samostatnosť
- pro-aktivita
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3715390
Posting date: 12.7.2019
2019-07-12
location: Bratislava Position: HR generalist, HR Koordinátor, Personalista Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1400 - 1800 € (+ prípadné ďalšie odmeny)