We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Komunikačno-administratívna pozícia s poľským a anglickým jazykom
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Už Vás unavujú ponuky, kde medzi požiadavkami je znalosť cudzieho jazyka na výbornej úrovni, ale v skutočnosti ho v práci vôbec nevyužívate?
My máme pre Vás pozíciu, kde zaručene budete aktívne komunikovať v cudzom jazyku na dennej báze. Komunikácia bude prevažne so zahraničnými dodávateľmi a v rámci administratívnej podpory budete pracovať v internom systéme s objednávkami.
Vašou náplňou práce bude:
- Spracovanie a kontrola objednávok v internom systéme
- Aktívna komunikácia s poľskými kolegami na dennej báze
- Overovanie údajov v objednávkach a faktúrach
- Monitorovanie objednávok a dodania tovaru
- Prípadné riešenie reklamácií
- Reporting
My máme pre Vás pozíciu, kde zaručene budete aktívne komunikovať v cudzom jazyku na dennej báze. Komunikácia bude prevažne so zahraničnými dodávateľmi a v rámci administratívnej podpory budete pracovať v internom systéme s objednávkami.
Vašou náplňou práce bude:
- Spracovanie a kontrola objednávok v internom systéme
- Aktívna komunikácia s poľskými kolegami na dennej báze
- Overovanie údajov v objednávkach a faktúrach
- Monitorovanie objednávok a dodania tovaru
- Prípadné riešenie reklamácií
- Reporting
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal mať:
- SŠ alebo VŠ vzdelanie
- POĽSKY a ANGLICKÝ jazyk na plynulej úrovni (level B2)
- Znalosť NEMECKÉHO jazyka VÝHODOU
- Predchádzajúca administratívna pracovná skúsenosť
- Výborné komunikačné schopnosti
- Samostatnosť, aktívny a pozitívny prístup k práci
- SŠ alebo VŠ vzdelanie
- POĽSKY a ANGLICKÝ jazyk na plynulej úrovni (level B2)
- Znalosť NEMECKÉHO jazyka VÝHODOU
- Predchádzajúca administratívna pracovná skúsenosť
- Výborné komunikačné schopnosti
- Samostatnosť, aktívny a pozitívny prístup k práci
Benefity
Spoločnosť ponúka flexibilný pracovný čas. Ak ste ranné vtáča, ale chcete byť už o 16 hod. v pohodlí domova, tak v tejto spoločnosti sú Vám dvere otvorené.
Alebo si chcete počas dlhšej obednej prestávky zájsť do fitness centra, ktoré je priamo v budove? Žiaden problém.
Ak radi raňajkujete v práci a ešte radšej na príjemnej terase s dobrou kávičkou, aj to je možné :)
Alebo si chcete počas dlhšej obednej prestávky zájsť do fitness centra, ktoré je priamo v budove? Žiaden problém.
Ak radi raňajkujete v práci a ešte radšej na príjemnej terase s dobrou kávičkou, aj to je možné :)
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3669615
Posting date: 16.5.2019
2019-05-16
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)