We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrátor objednávok a faktúr.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1150 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1000 - 1150 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Ak ovládaš POĽSKÝ jazyk tak nepremeškaj túto príležitosť. Naučíš sa, ako správne porovnávať údaje z objednávok a tak podporíš oddelenie, ktoré pracuje v oblasti financií. Ďalším plusom, ktorý určite oceníš je práca v programe SAP a v programe Excel. Len od teba bude záležať, či zákazník dostane tovar včas a v množstve, ktoré si objednal a či sú všetky údaje v objednávkových listoch správne.
Každý deň sa budeš tešiť do práce, keďže na teba budú čakať tieto aktivity:
- Prekontroluješ doklady k objendávkam (faktury, objednávkové listy, upomienky)
- Ak nájdeš nezrovnalosti v dátach, bude tvojou úlohou zistiť presné údaje
- Ako dôležitá súčasť tímu sa uistíš, že podľa interných systémov spolupracujeme s lojalnym klientom
- Vytvoríš objednávkové listy a budeš sledovať zmeny v objednávkach
Každý deň sa budeš tešiť do práce, keďže na teba budú čakať tieto aktivity:
- Prekontroluješ doklady k objendávkam (faktury, objednávkové listy, upomienky)
- Ak nájdeš nezrovnalosti v dátach, bude tvojou úlohou zistiť presné údaje
- Ako dôležitá súčasť tímu sa uistíš, že podľa interných systémov spolupracujeme s lojalnym klientom
- Vytvoríš objednávkové listy a budeš sledovať zmeny v objednávkach
Požadujeme
Úspešnému kandidátovi by nemala chýbať:
- Komunikatívna úroveň POĽSKÉHO JAZYKA(B2)
- Máš stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru
- Ak ovládaš anglický jazyk tak to bude tvojou obrovskou výhodou
- Skúsenosť v oblasti nákupu alebo fakturácie je veĺmi vítaná
- Orientácia na detail
- Proklientský prístup
- Komunikatívna úroveň POĽSKÉHO JAZYKA(B2)
- Máš stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru
- Ak ovládaš anglický jazyk tak to bude tvojou obrovskou výhodou
- Skúsenosť v oblasti nákupu alebo fakturácie je veĺmi vítaná
- Orientácia na detail
- Proklientský prístup
Benefity
- výkonnostný bonus
- voliteľné benefity (Cafeteria)
- plne hradené stravné lístky
- flexibilný pracovný čas
- doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
- sick days
- príspevok na jazykové vzdelávanie
- zľava na vybrané produkty spoločnosti
- športový klub, dni zdravia
- príjemné pracovné medzinárodné prostredie v moderných kanceláriách v bezprostrednej - blízkosti centra
- možnosť vzdelávania a profesijného rozvoja
- letná a vianočná zamestnanecká párty
- zľavy vo vybraných partnerských spoločnostiach
- program odporučenia nových zamestnancov za odmenu
- voliteľné benefity (Cafeteria)
- plne hradené stravné lístky
- flexibilný pracovný čas
- doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
- sick days
- príspevok na jazykové vzdelávanie
- zľava na vybrané produkty spoločnosti
- športový klub, dni zdravia
- príjemné pracovné medzinárodné prostredie v moderných kanceláriách v bezprostrednej - blízkosti centra
- možnosť vzdelávania a profesijného rozvoja
- letná a vianočná zamestnanecká párty
- zľavy vo vybraných partnerských spoločnostiach
- program odporučenia nových zamestnancov za odmenu
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3622241
Posting date: 15.3.2019
2019-03-15
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Nákupca Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1000 - 1150 € (+ prípadné ďalšie odmeny)