Administrátor objednávok a faktúr.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1150 € (+ prípadné ďalšie odmeny)

Ak ovládaš POĽSKÝ jazyk tak nepremeškaj túto príležitosť. Naučíš sa, ako správne porovnávať údaje z objednávok a tak podporíš oddelenie, ktoré pracuje v oblasti financií. Ďalším plusom, ktorý určite oceníš je práca v programe SAP a v programe Excel. Len od teba bude záležať, či zákazník dostane tovar včas a v množstve, ktoré si objednal a či sú všetky údaje v objednávkových listoch správne.

Každý deň sa budeš tešiť do práce, keďže na teba budú čakať tieto aktivity:

- Prekontroluješ doklady k objendávkam (faktury, objednávkové listy, upomienky)
- Ak nájdeš nezrovnalosti v dátach, bude tvojou úlohou zistiť presné údaje
- Ako dôležitá súčasť tímu sa uistíš, že podľa interných systémov spolupracujeme s lojalnym klientom
- Vytvoríš objednávkové listy a budeš sledovať zmeny v objednávkach

Požadujeme

Úspešnému kandidátovi by nemala chýbať:

- Komunikatívna úroveň POĽSKÉHO JAZYKA(B2)
- Máš stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru
- Ak ovládaš anglický jazyk tak to bude tvojou obrovskou výhodou
- Skúsenosť v oblasti nákupu alebo fakturácie je veĺmi výtaná
- Orientácia na detail
- Proklientský prístup

Benefity

- 13. garantovaný plat
- Flexibilný pracovný čas
- Preplácanie nadčasov
- Jazykové kurzy a školenia
- Mnohé ďalšie

Informácie

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.

Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3555925  Posting date: 7.12.2018  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: 1000 - 1150 € (+ prípadné ďalšie odmeny)