Koordinátor oddelenia zákazníckeho centra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1400 - 1400 EUR/mesiac, od 1400 EUR/mesačne + ďalšie odmeny

Náplň práce:
- Zodpovednosť za koordináciu chodu zákazníckeho servisu
- Priame vedenie 4 zamestnancov poskytujúcich podporu interným klientom - predajcom
- Koordinácia práce členov tímu
- Spracovanie zmlúv, objednávok a reklamácií
- Aktívna podpora predaja - oslovovanie potenciálnych nových klientov
- Podieľanie sa aj na operatíve/zastupovaní členov tímu v prípade potreby

Požadujeme

Požiadavky:
- Minimálne 3 roky skúseností s priamym vedením tímu + skúsenosti v oblasti poskytovania zákazníckeho servisu
- Mierne pokročilá znalosť anglického jazyka - level B1
- Pokročilá znalosť balíčka MS Office

Benefity

Benefity:
- Príjemné pracovné prostredie
- Stabilné zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Množstvo zamestnaneckých výhod

Informácie

Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.

Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.



Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 3392249  Posting date: 17.5.2018  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: 1400 - 1400 EUR/mesiac, od 1400 EUR/mesačne + ďalšie odmeny