We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Koordinátor oddelenia zákazníckeho centra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1400 - 1400 EUR/mesiac, od 1400 EUR/mesačne + ďalšie odmeny
1400 - 1400 EUR/mesiac, od 1400 EUR/mesačne + ďalšie odmeny
Náplň práce:
- Zodpovednosť za koordináciu chodu zákazníckeho servisu
- Priame vedenie 4 zamestnancov poskytujúcich podporu interným klientom - predajcom
- Koordinácia práce členov tímu
- Spracovanie zmlúv, objednávok a reklamácií
- Aktívna podpora predaja - oslovovanie potenciálnych nových klientov
- Podieľanie sa aj na operatíve/zastupovaní členov tímu v prípade potreby
- Zodpovednosť za koordináciu chodu zákazníckeho servisu
- Priame vedenie 4 zamestnancov poskytujúcich podporu interným klientom - predajcom
- Koordinácia práce členov tímu
- Spracovanie zmlúv, objednávok a reklamácií
- Aktívna podpora predaja - oslovovanie potenciálnych nových klientov
- Podieľanie sa aj na operatíve/zastupovaní členov tímu v prípade potreby
Požadujeme
Požiadavky:
- Minimálne 3 roky skúseností s priamym vedením tímu + skúsenosti v oblasti poskytovania zákazníckeho servisu
- Mierne pokročilá znalosť anglického jazyka - level B1
- Pokročilá znalosť balíčka MS Office
- Minimálne 3 roky skúseností s priamym vedením tímu + skúsenosti v oblasti poskytovania zákazníckeho servisu
- Mierne pokročilá znalosť anglického jazyka - level B1
- Pokročilá znalosť balíčka MS Office
Benefity
Benefity:
- Príjemné pracovné prostredie
- Stabilné zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Množstvo zamestnaneckých výhod
- Príjemné pracovné prostredie
- Stabilné zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Množstvo zamestnaneckých výhod
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
ID: 3392249
Posting date: 17.5.2018
2018-05-17
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1400 - 1400 EUR/mesiac, od 1400 EUR/mesačne + ďalšie odmeny