We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zákaznícka podpora - customer care support
Miesto práce
Hlohovec, okres Hlohovec
Hlohovec, okres Hlohovec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Príležitosť komunikácie s klientom na profesionálnej úrovni a získania nových poznatkov Vám ponúka náš klient, výrobná spoločnosť s medzinárodným zastúpením.
Ak ste komunikatívny a organizačný typ a máte skúsenosti z oblasti zákazníckej starostlivosti, je to šanca práve pre Vás!
Vašou náplňou práce bude:
- Denná komunikácia s klientmi spoločnosti v anglickom a nemeckom jazyku
- Spracovanie objednávok
- Riadenie projektov pri zavadzaní nových výrobkov do výroby
- Analýza dát v internom systéme, ich spracovanie a evidencia
- Poskytovanie podpory ostatným oddeleniam spoločnosti
- Rýchle reakcie na vzniknuté situácie, navrhovanie riešení
- Reporting
- Iná administratívna činnosť
Ak ste komunikatívny a organizačný typ a máte skúsenosti z oblasti zákazníckej starostlivosti, je to šanca práve pre Vás!
Vašou náplňou práce bude:
- Denná komunikácia s klientmi spoločnosti v anglickom a nemeckom jazyku
- Spracovanie objednávok
- Riadenie projektov pri zavadzaní nových výrobkov do výroby
- Analýza dát v internom systéme, ich spracovanie a evidencia
- Poskytovanie podpory ostatným oddeleniam spoločnosti
- Rýchle reakcie na vzniknuté situácie, navrhovanie riešení
- Reporting
- Iná administratívna činnosť
Požadujeme
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- Plynulá komunikácia v anglickom jazyku
- Znalosť nemeckého jazyka na komunikatívnej úrovni
- Pracovná skúsenosť v oblasti zákazníckej starostlivosti
- Dobré PC zručnosti
- Komunikačné zručnosti
- Dobrá organizácia práce, samostatnosť
- Orientácia na výsledky, rozhodnosť
- Aktívny prístup, iniciatívnosť
- Prozákaznícka orientácia
- Flexibilita
- Plynulá komunikácia v anglickom jazyku
- Znalosť nemeckého jazyka na komunikatívnej úrovni
- Pracovná skúsenosť v oblasti zákazníckej starostlivosti
- Dobré PC zručnosti
- Komunikačné zručnosti
- Dobrá organizácia práce, samostatnosť
- Orientácia na výsledky, rozhodnosť
- Aktívny prístup, iniciatívnosť
- Prozákaznícka orientácia
- Flexibilita
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/obchod-a-marketing/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/obchod-a-marketing/
ID: 3134338
Posting date: 17.7.2017
2017-07-17
location: okres Hlohovec Position: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.