Manažér oddelenia starostlivosti o zákazníka

Miesto práce
Trenčín, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Hľadám príjemného a zákaznícky orientovaného manažéra, ktorý je pevný vo svojich rozhodnutiach a zároveň vie, že základom vlastného úspechu je jeho pracovný tím.
Manažér oddelenia starostlivosti o zákazníka sa realizuje v riadení a koordinovaní tímu špecialistov vo výrobnom závode a ďalej:

- Riadi spokojnosť zákazníkov v plnom rozsahu v rámci objednávok a dodania výrobkov
- Zabezpečuje celý systém oddelenia v rámci správneho zadávania objednávok
- Tvorí prognózy
- Naplňuje a realizuje stanovené ciele
- Aktívne komunikuje so zákazníkom
- Koordinuje a motivuje tím špecialistov pri realizovaní čiastkových úloh

Požadujeme

- VŠ (technické alebo humanitné vedy)
- Skúsenosti v oblasti logistiky, prípadne podobnom odvetví ako starostlivosť o zákazníka
- Globálne nastavenie, skúsenosti s reportingom v medzinárodnom prostredí
- Skúsenosti s riadením pracovného tímu
- Soft skills zručnosti
- AJ pokročilá úroveň

Informácie

Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.

Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.



Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.



Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=obchod-a-marketing
ID: 3069890  Posting date: 19.5.2017  The job comes from another website or source.