Recepčná(ý)

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Otvára sa Vám skvelá pracovná príležitosť v dynamickom a profesionálnom prostredí našej úspešnej spoločnosti v centre Bratislavy. Hľadáme šikovnú, komunikatívnu a zodpovednú kolegyňu (kolegu), ktorá s úsmevom zvládne nasledujúce činnosti:

- Koordinácie telefonického kontaktu s kandidátmi a klientmi
- Prijímanie návštev
- Koordinácia poštových zásielok, evidencia pošty
- Ranná príprava kancelárie
- Administratíne činnosti
- Komunikácia s účtovným oddelením
- Koordinácia inzercie
- Reporting
- Práca s databázou
- Príprava podkladov
- Administratívna podpora
- Vybavovanie e-mailovej komunikácie
- Príprava knihy jázd pre bratislavské autá
- Sledovanie zásob kancelárskych potrieb
- Expense reporty

Pozícia je na zástup počas materskej dovolenky.

Požadujeme

Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:

- Skúsenosť na podobnej pozícii
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (slovom aj písmom)
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Flexibilita a dobrý time management

Benefity

Čo Ti vieme ponúknuť my?
-Nebudeš mať stereotypnú prácu
-Budeš pracovať v v mladom, inovatívnom tíme ľudí, ktorí radi zajdú po práci na pivo, laser game alebo na super teambuilding
-Priestor pre iniciatívu a nápady
-Oddýchnuť si chodíme v rámci benefitov do wellnesu a do fitka
-Bedmintové turnaje
-Podpora jazykového vzdelávania

Informácie

Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.

Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.



Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.



Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/hr-administrativa-a-pravo/
ID: 2981211  Posting date: 20.3.2017  The job comes from another website or source.