We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista pre platby a poistné zmluvy s francúzskym jazykom
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Popredná medzinárodná spoločnosť, ktorá je celosvetovo úspešná v oblasti poisťovníctva a zaisťovníctva, sa rozhodla posilniť svoj tím pracovníkov. Pokiaľ sa vyznáš vo financiách a práca s dátami ťa baví, chceš sa im venovať viac do hĺbky, tak neváhaj a zašli svoj životopis.
Tvojou náplňou práce bude:
- starostlivosť o pridelené portfólio medzinárodných klientov
- ´end to end´ proces (komplexnosť práce)
- správa, porovnávanie a evidencia účtovných dokladov, zmlúv
- analýza vzniknutých rozdielov a nezrovnalostí
- cash manažment, správa záväzkov a pohľadávok
- porovnávanie finančných dokladov s poistnými a zaisťovacími zmluvami
- aktívna komunikácia s oddeleniami spoločnosti a externými biznis partnermi v cudzom jazyku
- riešenie ad hoc situácií a problémov
- kontrola údajov a dát
- práca v Exceli a databázach, interných systémoch
Tvojou náplňou práce bude:
- starostlivosť o pridelené portfólio medzinárodných klientov
- ´end to end´ proces (komplexnosť práce)
- správa, porovnávanie a evidencia účtovných dokladov, zmlúv
- analýza vzniknutých rozdielov a nezrovnalostí
- cash manažment, správa záväzkov a pohľadávok
- porovnávanie finančných dokladov s poistnými a zaisťovacími zmluvami
- aktívna komunikácia s oddeleniami spoločnosti a externými biznis partnermi v cudzom jazyku
- riešenie ad hoc situácií a problémov
- kontrola údajov a dát
- práca v Exceli a databázach, interných systémoch
Požadujeme
Požiadavky:
- ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- aktívna znalosť anglického a francúzskeho jazyka
- minimálne 6 - mesačná prax v administratíve/účtovníctve/poisťovníctve je veľkou výhodou
- veľmi dobrá úroveň MS Office
- chuť učiť sa nové veci a aktívne pracovať na svojom rozvoji
- ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania
- aktívna znalosť anglického a francúzskeho jazyka
- minimálne 6 - mesačná prax v administratíve/účtovníctve/poisťovníctve je veľkou výhodou
- veľmi dobrá úroveň MS Office
- chuť učiť sa nové veci a aktívne pracovať na svojom rozvoji
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2829037
Posting date: 28.11.2016
2016-11-28
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Špecialista fakturácie a platieb, Účtovník Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.