We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Hľadáme šikovného človeka na recepciu- skrátený úväzok
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
4,8 - 5 EUR/hod.
4,8 - 5 EUR/hod.
Baví ťa kontakt s ľuďmi, nevadí ti administratíva a ak ti nevadí pracovať od 14 00-19 00 hod. tak hľadáme práve TEBA.
Tvojou náplňou práce bude:
- Zabezpečenie plynulého chodu recepcie
- Starostlivosť o recepciu, kuchynky a konferenčné miestnosti
- Prepájanie hovorov, uvítanie hostí
- Vybavovanie pošty (prijatá / odoslaná, interná / externá), mailov
- Interná komunikácia
- Uzatváranie kancelárie (vypnutie svetiel, klímy, uzamknutie príslušných vchodov)
- Obsluha alarmu
- Administratívna činnosť
- Objednávky kuriérov a kancelárskych potrieb
Nástup: November 2020
Tvojou náplňou práce bude:
- Zabezpečenie plynulého chodu recepcie
- Starostlivosť o recepciu, kuchynky a konferenčné miestnosti
- Prepájanie hovorov, uvítanie hostí
- Vybavovanie pošty (prijatá / odoslaná, interná / externá), mailov
- Interná komunikácia
- Uzatváranie kancelárie (vypnutie svetiel, klímy, uzamknutie príslušných vchodov)
- Obsluha alarmu
- Administratívna činnosť
- Objednávky kuriérov a kancelárskych potrieb
Nástup: November 2020
Požadujeme
Vhodný kandidát by mal mať:
- SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Predchádzajúca pracovná skúsenosť na podobnej pozícii VÝHODOU
- Ochota pracovať v poobedných hodinách - 14:00 - 19:00 (vo veľmi urgentných prípadoch záskok za hlavnú recepčnú)
- Aktívna znalosť anglického jazyka na úrovni B2
- Všeobecné počítačové znalosti (bežný užívateľ MS Office)
- Dobré komunikačné schopnosti
- Príjemné, reprezentatívne vystupovanie
- Dobré organizačné zručnosti
- Proaktívny a zodpovedný prístup, drive
- Ochota pomôcť
- SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Predchádzajúca pracovná skúsenosť na podobnej pozícii VÝHODOU
- Ochota pracovať v poobedných hodinách - 14:00 - 19:00 (vo veľmi urgentných prípadoch záskok za hlavnú recepčnú)
- Aktívna znalosť anglického jazyka na úrovni B2
- Všeobecné počítačové znalosti (bežný užívateľ MS Office)
- Dobré komunikačné schopnosti
- Príjemné, reprezentatívne vystupovanie
- Dobré organizačné zručnosti
- Proaktívny a zodpovedný prístup, drive
- Ochota pomôcť
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavé finančné a nefinančné benefity.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 4181020
Posting date: 12.10.2021
2021-10-12
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Recepčná, Sekretárka Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 4,8 EUR/hod.