We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívna a zákaznícka podpora s využitím cudzích jazykov (NJ, FJ, ITA)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 400 EUR/mesiac
1 100 - 1 400 EUR/mesiac
Pracujte pre medzinárodnú spoločnosť v Bratislave, kde sa budete môcť rozvíjať nielen po profesnej, ale aj osobnej stránke. Aktuálne obsadzujeme pozíciu, kde budete v kontakte so zákazníkmi a klientmi a budete im robiť support. Je to pozícia naozaj dynamická, žiadnu rutinnú prácu nečakajte! Keďže budú klienti zo zahraničia, ak komunikujete v jednom z vyššie uvedených cudzích jazykov, určite tu bude pre Vás veľké uplatnenie! Akú náplň práce môžete očakávať?
- Vytváranie a spracúvanie master data od klientov
- Vytváranie a spracovávanie objednávok
- Princingové aktivity
- Riešenie reklamácií so strany zákazníkov a klientov
- Práca s dokumentáciu za daného zákazníka/klienta
- Spolupráca na projektoch, vytváraní nových procesov a pod.
- Vytváranie a spracúvanie master data od klientov
- Vytváranie a spracovávanie objednávok
- Princingové aktivity
- Riešenie reklamácií so strany zákazníkov a klientov
- Práca s dokumentáciu za daného zákazníka/klienta
- Spolupráca na projektoch, vytváraní nových procesov a pod.
Požadujeme
Viete nastúpiť do práce najneskôr v polke augusta? A spĺňate požiadavky, ktoré sú nižšie? Ak áno, určite nám pošlite svoj životopis!
- Minimálne ročná skúsenosť s prácou pre medzinárodnú/korporátnu spoločnosť (pozícia zákaznícky servis, administratíva, back office a pod.)
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 A znalosť nemeckého/francúzskeho/talianskeho alebo gréckeho jazyka na úrovni C1
- Základná znalosť MS Excel
- Proaktívna osobnosť, schopnosť rýchlo sa zorientovať v procesoch a chuť učiť sa niečo nové
- Minimálne ročná skúsenosť s prácou pre medzinárodnú/korporátnu spoločnosť (pozícia zákaznícky servis, administratíva, back office a pod.)
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 A znalosť nemeckého/francúzskeho/talianskeho alebo gréckeho jazyka na úrovni C1
- Základná znalosť MS Excel
- Proaktívna osobnosť, schopnosť rýchlo sa zorientovať v procesoch a chuť učiť sa niečo nové
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavé benefity ako 13sty plat, bonus za osobný výkon, refferal bonus, príspevok na poistenie a mnoho ďalšieho.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 4103107
Posting date: 15.6.2021
2021-06-15
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Pracovník reklamačného oddelenia, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista pohľadávok Company: Grafton Slovakia s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac