Administratívna a zákaznícka podpora s využitím cudzích jazykov (NJ, FJ, ITA)

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 400 EUR/mesiac

Pracujte pre medzinárodnú spoločnosť v Bratislave, kde sa budete môcť rozvíjať nielen po profesnej, ale aj osobnej stránke. Aktuálne obsadzujeme pozíciu, kde budete v kontakte so zákazníkmi a klientmi a budete im robiť support. Je to pozícia naozaj dynamická, žiadnu rutinnú prácu nečakajte! Keďže budú klienti zo zahraničia, ak komunikujete v jednom z vyššie uvedených cudzích jazykov, určite tu bude pre Vás veľké uplatnenie! Akú náplň práce môžete očakávať?

- Vytváranie a spracúvanie master data od klientov
- Vytváranie a spracovávanie objednávok
- Princingové aktivity
- Riešenie reklamácií so strany zákazníkov a klientov
- Práca s dokumentáciu za daného zákazníka/klienta
- Spolupráca na projektoch, vytváraní nových procesov a pod.

Požadujeme

Viete nastúpiť do práce najneskôr v polke augusta? A spĺňate požiadavky, ktoré sú nižšie? Ak áno, určite nám pošlite svoj životopis!

- Minimálne ročná skúsenosť s prácou pre medzinárodnú/korporátnu spoločnosť (pozícia zákaznícky servis, administratíva, back office a pod.)
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 A znalosť nemeckého/francúzskeho/talianskeho alebo gréckeho jazyka na úrovni C1
- Základná znalosť MS Excel
- Proaktívna osobnosť, schopnosť rýchlo sa zorientovať v procesoch a chuť učiť sa niečo nové

Benefity

Spoločnosť ponúka zaujímavé benefity ako 13sty plat, bonus za osobný výkon, refferal bonus, príspevok na poistenie a mnoho ďalšieho.

Informácie

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.

Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 4103107  Posting date: 15.6.2021  The job comes from another website or source. Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac