We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Head of Customer Service v oblasti priemyslu
GoodWill Recruitment, s.r.o.
Miesto práce
Michalovce
Michalovce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 2 200 EUR/mesiacCelková výška mzdy bude závisieť od skúsenosti a praxe.
1 500 - 2 200 EUR/mesiacCelková výška mzdy bude závisieť od skúsenosti a praxe.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Otvorená príležitosť pre skúsených Customer Service profesionálov, timlídrov či manažerov:
Pracovná náplň:
Pracovná náplň:
- riadenie tímu zákazníckeho servisu v oblasti priemyselnej výroby
- end-to-end prístup, od príjmania objednávok od zákazníka, cez čiastočné plánovanie až po prípravu podkladov pre fakturáciu
- sledovanie a nastavenie KPI
- motivácia tímu a rozvoj zamestnancov
- schopnosť prinášať efektívne riešenia
- proaktívny prístup pri zverených úlohach
- koordinácia spolupráce aj v rámci iných oddelení
- vedenie štatistík a reportingu
Zamestnanecké výhody, benefity
- profesionálne pracovné prostredie
- atraktívne platové ohodnotenie
- priestor na kariérny a profesný rast
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Strojársky priemysel
Výrobná strojárenská spoločnosť.
Výrobná strojárenská spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, humanitné, ekonomické
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
zákazníckej podpory
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- podmienkou je aktívna znalosť AJ, + ďalší cudzí jazyk je veľkou výhodou
- skúsenosti z Customer Servis, prípadne Logistiky či nákupu v priemyselnom odvetví, je veľkou výhodou
- schopnosť viesť tím
- samostatnosť, zodpovednosť
- orientácia na zákazníka
- zmysel pre detail
- prozákazanícky a dynamický prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme GoodWill Recruitment - Vaši kariérni inovátori. Ak chcete zmenu a máte chuť napredovať, pozrieme sa s vami na to, aké možnosti máte vo svojom segmente a zistíme, akú výzvu vám vieme ponúknuť. Vyhľadávame špecialistov v oblasti výroby, vývoja, logistiky, elektrotechniky, informačných technológií, financií či ľudských zdrojov. Môžeme sľúbiť osobný prístup, férovosť a čestnosť. Sme Goodwill Recruitment - spájame správnych ľudí so správnymi firmami.
Vážime si váš prejavený záujem a ďakujeme za zaslanie životopisu. Kontaktovať budeme kandidátov, ktorí spĺňajú požiadavky na danú pozíciu.
Vážime si váš prejavený záujem a ďakujeme za zaslanie životopisu. Kontaktovať budeme kandidátov, ktorí spĺňajú požiadavky na danú pozíciu.
Kontakt
ID: 4071045
Posting date: 24.5.2021
2021-05-24
location: Michalovce Position: Manažér call centra, Manažér logistiky, Špecialista podpory zákazníkov, Team leader Company: GoodWill Recruitment, s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 500 EUR/mesiac