We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR asistent
Golde Lozorno spol. s r. o.
Miesto práce
Lozorno
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacVýsledná mzda sa bude odvíjať od skúsenosti vybraného kandidáta, súčasťou odmeňovania je aj variabilná zložka podľa výkonu.
1 300 EUR/mesiacVýsledná mzda sa bude odvíjať od skúsenosti vybraného kandidáta, súčasťou odmeňovania je aj variabilná zložka podľa výkonu.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho HR tímu (5 ľudí) hľadáme novú parťáčku/parťáka, ktorá/ý by nám pomohli s nasledujúcimi činnosťami:
- podporné a asistentské činnosti pre manažment spoločnosti (spravovanie kalendáru, zasadačiek, občerstvenie a pod.)
- visitor management,
- zabezpečenie kancelárskych potrieb pre celú firmu
- správa objednávok a faktúr, zakladanie nových dodávateľov v systéme
- zabezpečenie agendy vozového parku a prenájmu vozidiel (servis, PHM a pod.)
- reporting, príprava prezentácií
- evidencia pošty
- event management v spolupráci s HR špecialistom (organizácia akcií, zabezpečenie darčekov a pod.)
- spravovanie dochádzky zamestnancov a príprava podkladov k spracovaniu miezd (výplatné pásky, zrážky zo mzdy a pod.)
- agenda stravovacích kariet
- spolupráca pri tvorbe a aktualizácií interných HR smerníc
- správa objednávok HR a EHS oddelenia, vrátanie kontroly prijatých faktúr
- koordinácia lekárskych prehliadok
- participácia na nových HR a EHS projektoch
- podporné a asistentské činnosti pre manažment spoločnosti (spravovanie kalendáru, zasadačiek, občerstvenie a pod.)
- visitor management,
- zabezpečenie kancelárskych potrieb pre celú firmu
- správa objednávok a faktúr, zakladanie nových dodávateľov v systéme
- zabezpečenie agendy vozového parku a prenájmu vozidiel (servis, PHM a pod.)
- reporting, príprava prezentácií
- evidencia pošty
- event management v spolupráci s HR špecialistom (organizácia akcií, zabezpečenie darčekov a pod.)
- spravovanie dochádzky zamestnancov a príprava podkladov k spracovaniu miezd (výplatné pásky, zrážky zo mzdy a pod.)
- agenda stravovacích kariet
- spolupráca pri tvorbe a aktualizácií interných HR smerníc
- správa objednávok HR a EHS oddelenia, vrátanie kontroly prijatých faktúr
- koordinácia lekárskych prehliadok
- participácia na nových HR a EHS projektoch
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame prácu v stabilnej medzinárodnej spoločnosti v dynamickom prostredí automobilového priemyslu. Súčasťou benefitov je:
• príspevok na dochádzanie v závislosti od počtu kilometrov
• stravovacia karta
• bonus za úspešné odporúčanie nového zamestnanca
• variabilná zložka v závislosti od výkonu a dĺžky pracovného pomeru
• športové a spoločenské aktivity
• príspevok na dochádzanie v závislosti od počtu kilometrov
• stravovacia karta
• bonus za úspešné odporúčanie nového zamestnanca
• variabilná zložka v závislosti od výkonu a dĺžky pracovného pomeru
• športové a spoločenské aktivity
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, všetky žiadosti starostlivo posúdime a ozveme sa iba kandidátom, ktorí reflektujú požiadavky v inzeráte. Týchto budeme kontaktovať za účelom výberového konania, pričom určite aspoň jedno stretnutie očakávame fyzicky v našej firme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické, ľudské zdroje, pedagogické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme nového člena tímu, ktorý bude mať proaktívny prístup k riešeniu problémov a prichádzať aj s vlastnými návrhmi riešení. Mal by sa orientovať v pracovno-právnej legislatíve, keďže časť jeho práce bude v oblasti HR. Očakávame, že bude schopný efektívne komunikovať s rôznymi biznis partnermi, že bude v rámci tímu spolupracovať aj na témach, ktoré nemusia byť nutne iba jeho, ale zároveň bude samostatný. Schopnosť organizovať, plánovať a priorizovať je základom. Keďže je naša práca v rámci mesiaca nerovnomerná, hľadáme človeka, ktorý nepodlieha ľahko stresu z nárazovej práce.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Golde Lozorno bola založená v roku 2006 a postupne sa stala stabilným partnerom a dodávateľom pre svojich zákazníkov v rámci automobilového priemyslu. V súčasnosti je spoločnosť zameraná na výrobu strešných systémom do osobných automobilov. Závod je situovaný v Lozorne ( 20 km od Bratislavy) a pracuje v ňom približne 500 zamestnancov. Golde Lozorno je súčasťou medzinárodnej skupiny CIE AUTOMOTIVE.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3945995
Posting date: 10.12.2021
2021-12-10
location: Lozorno Position: Asistent, HR asistent, Personalista Company: Golde Lozorno spol. s r. o.
Basic salary component (gross): 1 300 EUR/mesiac