We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent finančného oddelenia
GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Budča
Budča
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
od 700 € v závislosti od splnenia požiadaviek a kvality uchádzača; spoločnosť ponúka 13. plat
od 700 € v závislosti od splnenia požiadaviek a kvality uchádzača; spoločnosť ponúka 13. plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce - hlavná:
- sledovanie pohľadávok po lehote splatnosti, kontaktovanie zákazníkov (telefonicky / mailom, prípadne inak) za účelom urgovania faktúr po splatnosti, príprava a rozposielanie upomienok a všetky iné aktivity súvisiace s touto problematikou;
- spolupráca a komunikácia ohľadne zverených pohľadávok do mandátnej správy (prihlasovanie pohľadávok, sledovanie, nahlasovanie a overovanie úhrad od dlžných spoločností, ktoré sú v mandátnej správe);
- návrhy na právne riešenie pohľadávok;
- predkladanie návrhov na zlepšenie stavu pohľadávok finančnému manažérovi;
- vypracovanie návrhov splátkových kalendárov;
- príprava reportu o najväčších dlžníkoch spoločnosti a prezentácia aktuálneho stavu pohľadávok lokálnemu manažmentu („Trade debtors report“);
- odsúhlasovanie pohľadávok – riešenie z toho vzniknutých prípadných rozdielov;
- asistencia pri riešení reklamácií a vystavovaní dobropisov;
- príprava a evidencia započítania pohľadávok a záväzkov;
Iné:
- participácia na kontrole správnosti spracovaných údajov v systéme spoločnosti (karty zákazníka, cenové ponuky, štatistika dobierok...);
- asistencia pri každodennom spracovaní dobierok (príp. kompletné spracovanie v prípade čerpania dovoleniek na fin. oddelení);
- fakturácia; rozposielanie príloh k faktúram;
- komunikácia so zákazníkmi, resp. subdodávateľmi;
- príprava podkladov pre finančného manažéra, resp. hlavného účtovníka (pravidelné mesačné reporty, plány, ročná uzávierka ...);
- evidencia stravných lístkov;
- evidencia a kontrola spotreby PHM;
- inventarizácia majetku, skladové hospodárstvo;
- prípadne iné.
- sledovanie pohľadávok po lehote splatnosti, kontaktovanie zákazníkov (telefonicky / mailom, prípadne inak) za účelom urgovania faktúr po splatnosti, príprava a rozposielanie upomienok a všetky iné aktivity súvisiace s touto problematikou;
- spolupráca a komunikácia ohľadne zverených pohľadávok do mandátnej správy (prihlasovanie pohľadávok, sledovanie, nahlasovanie a overovanie úhrad od dlžných spoločností, ktoré sú v mandátnej správe);
- návrhy na právne riešenie pohľadávok;
- predkladanie návrhov na zlepšenie stavu pohľadávok finančnému manažérovi;
- vypracovanie návrhov splátkových kalendárov;
- príprava reportu o najväčších dlžníkoch spoločnosti a prezentácia aktuálneho stavu pohľadávok lokálnemu manažmentu („Trade debtors report“);
- odsúhlasovanie pohľadávok – riešenie z toho vzniknutých prípadných rozdielov;
- asistencia pri riešení reklamácií a vystavovaní dobropisov;
- príprava a evidencia započítania pohľadávok a záväzkov;
Iné:
- participácia na kontrole správnosti spracovaných údajov v systéme spoločnosti (karty zákazníka, cenové ponuky, štatistika dobierok...);
- asistencia pri každodennom spracovaní dobierok (príp. kompletné spracovanie v prípade čerpania dovoleniek na fin. oddelení);
- fakturácia; rozposielanie príloh k faktúram;
- komunikácia so zákazníkmi, resp. subdodávateľmi;
- príprava podkladov pre finančného manažéra, resp. hlavného účtovníka (pravidelné mesačné reporty, plány, ročná uzávierka ...);
- evidencia stravných lístkov;
- evidencia a kontrola spotreby PHM;
- inventarizácia majetku, skladové hospodárstvo;
- prípadne iné.
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť pracovať v modernej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- príjemný mladý pracovný kolektív
- príjemné a moderné pracovné prostredie
- výhodné platobné podmienky, 13. plat
- príležitosti na odborný a kariérny rast
- možnosť využívania cudzieho jazyka
- príjemný mladý pracovný kolektív
- príjemné a moderné pracovné prostredie
- výhodné platobné podmienky, 13. plat
- príležitosti na odborný a kariérny rast
- možnosť využívania cudzieho jazyka
Informácie o výberovom konaní
Pri obsadzovanej pracovnej pozícii sa jedná o zastupovanie počas materskej dovolenky. V prípade obojstrannej spokojnosti je však veľmi vysoká šanca, že pracovný pomer bude predĺžený aj po skončení materskej dovolenky.
V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky a naša pracovná ponuka Vás oslovila, zašlite nám Váš štruktúrovaný životopis spolu s motivačným listom.
Dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí budú spĺňať naše požiadavky a predstavy o najvhodnejšom kandidátovi.
Ostatným uchádzačom týmto ďakujeme za záujem o prácu v našej spoločnosti.
V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky a naša pracovná ponuka Vás oslovila, zašlite nám Váš štruktúrovaný životopis spolu s motivačným listom.
Dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí budú spĺňať naše požiadavky a predstavy o najvhodnejšom kandidátovi.
Ostatným uchádzačom týmto ďakujeme za záujem o prácu v našej spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
preferované ekonomické (prípadne právne) zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
ZRUČNOSTI:
- PC zručnosti nevyhnutné !!!
- Microsoft Excel na vynikajúcej úrovni je absolútnou nevyhnutnosťou
- schopnosť rýchlo sa naučiť interný(é) systém(y) spoločnosti
- analytické a logické myslenie
- podvojné účtovníctvo
- hospodárska korešpondencia
- znalosť anglického jazyka
- znalosť maďarského jazyka výhodou, nie však podmienkou
- vzdelanie ekonomického (prípadne právneho) zamerania, prípadne prax na podobnej pozícii (s chápaním ekonomických súvislostí)
- skúsenosti so SAPom - výhodou
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY:
- vynikajúce komunikačné schopnosti
- daná pracovná pozícia si vyžaduje ASERTÍVNY typ osobnosti, ktorý rád komunikuje a nerobí mu problém komunikovať aj s "problémovými" zákazníkmi jasne, vecne, dôrazne, avšak zároveň citlivo, pričom dodržiava základné princípy etiky a slušného správania
- ochota a schopnosť riešiť vzniknuté problémy
- záľuba v "práci s číslami"
- schopnosť pracovať precízne aj pod tlakom
- zmysel pre detail, dôslednosť a rozvaha
- samostatnosť
- zodpovednosť, spoľahlivosť
- tímová orientácia
- pozitívny prístup
- ideálne je bydlisko vo Zvolene alebo v blízkom okolí (Budča, Kováčová...)
- PC zručnosti nevyhnutné !!!
- Microsoft Excel na vynikajúcej úrovni je absolútnou nevyhnutnosťou
- schopnosť rýchlo sa naučiť interný(é) systém(y) spoločnosti
- analytické a logické myslenie
- podvojné účtovníctvo
- hospodárska korešpondencia
- znalosť anglického jazyka
- znalosť maďarského jazyka výhodou, nie však podmienkou
- vzdelanie ekonomického (prípadne právneho) zamerania, prípadne prax na podobnej pozícii (s chápaním ekonomických súvislostí)
- skúsenosti so SAPom - výhodou
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY:
- vynikajúce komunikačné schopnosti
- daná pracovná pozícia si vyžaduje ASERTÍVNY typ osobnosti, ktorý rád komunikuje a nerobí mu problém komunikovať aj s "problémovými" zákazníkmi jasne, vecne, dôrazne, avšak zároveň citlivo, pričom dodržiava základné princípy etiky a slušného správania
- ochota a schopnosť riešiť vzniknuté problémy
- záľuba v "práci s číslami"
- schopnosť pracovať precízne aj pod tlakom
- zmysel pre detail, dôslednosť a rozvaha
- samostatnosť
- zodpovednosť, spoľahlivosť
- tímová orientácia
- pozitívny prístup
- ideálne je bydlisko vo Zvolene alebo v blízkom okolí (Budča, Kováčová...)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
GLS Slovakia je dcérskou spoločnosťou General Logistics Systems B.V. (so sídlom v Amsterdame). GLS zabezpečuje spoľahlivé, vysokokvalitné zásielkové služby pre viac než 270 000 zákazníkov doplnené o logistické a expresné služby. "Líder v kvalite európskej logistiky zásielok" je hlavným princípom GLS, pričom udržateľnosť je jednou zo základných hodnôt. Prostredníctvom vlastných a partnerských spoločností poskytuje Skupina GLS služby v 41 európskych štátoch a v 7 štátoch USA. Celosvetovo pôsobí na základe zmluvných dohôd. GLS má k dispozícii vyše 70 hlavných a regionálnych prekládkových stredísk a viac než 1000 diep. So svojou pozemnou sieťou je GLS jedným z vedúcich poskytovateľov zásielkových služieb v Európe. GLS má 17 000 zamestnancov a denne je na cestách pre GLS približne 26 000 vozidiel.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3143665
Posting date: 13.7.2018
2018-07-13
location: Budča Position: Asistent, Controller, Ekonóm, Fakturant, Štatistik Company: GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 700 € v závislosti od splnenia požiadaviek a kvality uchádzača; spoločnosť ponúka 13. plat