We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník
Global Customer Service Solution s.r.o.
Miesto práce
Dunajská Streda
Dunajská Streda
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 700 EUR/mesiac
Od 700 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme administratívnu pracovnú silu do našej firmy so sídlom v Dunajskej Strede (pobočka americkej spoločnosti).
Hlavnou náplňou práce je spravovanie databáz a logistických systémov. Ďalšou pracovnou náplňou by bolo zorganizovanie produktov nachádzajúcich sa na sklade a ich následný súpis do firemného inventára.
Požiadavky:
- znalosť anglického jazyka aspoň na základnej úrovni
- počítačové zručnosti
Základná mzda:
700-800 € (v hrubom)
Hlavnou náplňou práce je spravovanie databáz a logistických systémov. Ďalšou pracovnou náplňou by bolo zorganizovanie produktov nachádzajúcich sa na sklade a ich následný súpis do firemného inventára.
Požiadavky:
- znalosť anglického jazyka aspoň na základnej úrovni
- počítačové zručnosti
Základná mzda:
700-800 € (v hrubom)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Hľadáme do nášho mladého tímu pracovníkov v e-shop administratíve, kandidáta, ktorý zvláda práce na PC a rád komunikuje, do trvalého pracovného pomeru. Staňte sa súčasťou Global Costumer Service Solution tímu a využívajte angličtinu každý deň.
ID: 3967069
Posting date: 11.9.2020
2020-09-11
location: Dunajská Streda Position: Administratívny pracovník, referent Company: Global Customer Service Solution s.r.o.
Basic salary component (gross): 700 EUR/mesiac