We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office Coordinator (Administratívny pracovník)
Global Blue Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Apollo Business Centre, Prievozská, Ružinov
Apollo Business Centre, Prievozská, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiac
Od 1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej medzinárodnej spoločnosti Global Blue hľadáme človeka, ktorý by sa staral o chod celej kancelárie, ako aj o aktivity spojené s administratívou. Ak si teda absolvent, prípadne na začiatku svojej kariéry, si tu správne!
Náplň práce:
• Starostlivosť o chod kancelárie (objednávanie kancelárskych potrieb, občerstvenia, prijímanie návštev...)
• Príprava a odosielanie pošty
• Spracovanie faktúr, evidencia do systému a komunikácia s účtovným oddelením v anglickom jazyku na dennej báze
• Komunikácia s dodávateľmi
• Podpora pre sales (komunikácia s obchodníkmi, objednávanie žiadostí a pod.)
Náplň práce:
• Starostlivosť o chod kancelárie (objednávanie kancelárskych potrieb, občerstvenia, prijímanie návštev...)
• Príprava a odosielanie pošty
• Spracovanie faktúr, evidencia do systému a komunikácia s účtovným oddelením v anglickom jazyku na dennej báze
• Komunikácia s dodávateľmi
• Podpora pre sales (komunikácia s obchodníkmi, objednávanie žiadostí a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Možnosť osobnostného a kariérneho rastu
• Priateľská atmosféra
• Príspevok na multisport kartu (fitness, wellness, masáže)
• Pravidelný príspevok do Cafeteria Benefit systému (50€)
• 3 dni dovolenky navyše
• príspevok na stravovanie
• Tretí pilier
• knižnica
• odmena za odporučenie zamestnanca
• občerstvenie vo firme (ovocie, raňajky a iné občerstvenie)
• Sick days
• Možnosť osobnostného a kariérneho rastu
• Priateľská atmosféra
• Príspevok na multisport kartu (fitness, wellness, masáže)
• Pravidelný príspevok do Cafeteria Benefit systému (50€)
• 3 dni dovolenky navyše
• príspevok na stravovanie
• Tretí pilier
• knižnica
• odmena za odporučenie zamestnanca
• občerstvenie vo firme (ovocie, raňajky a iné občerstvenie)
• Sick days
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu nám prosím zašlite váš životopis!
Ak spĺňate VŠETKY požiadavky je možná dohoda vyššieho platu.
Ak spĺňate VŠETKY požiadavky je možná dohoda vyššieho platu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• príjemné a solídne vystupovanie
• znalosť angličtiny na pokročilej úrovni
• nezávislosť a aktívny prístup k práci
• znalosť angličtiny na pokročilej úrovni
• nezávislosť a aktívny prístup k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Global Blue Slovakia s.r.o. je spoločnosť, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním návratu časti DPH zahraničným turistom, pri vývoze nimi zakúpeného tovaru mimo EU. Ide o známu a uznávanú medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu na celom svete. Viac na www.globalblue.com
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 4095154
Posting date: 20.7.2022
2022-07-20
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Company: Global Blue Slovakia s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac