We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Invoicing & Subcontracting coordinator
GEODIS Slovensko s.r.o.
Miesto práce
Senec
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 900 €- v závislosti od skúseností kandidáta
od 900 €- v závislosti od skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- fakturácia zákazníkom;
- nahrávanie dodávateľských faktúr do systému;
- vytváranie nových dodávateľov a zákazníkov v systéme;
- zodpovednosť za administratívne spracovanie zložiek týkajúcich sa špedície a dopravy,
- spolupráca s pracovníkmi rôznych prevádzok a riešenie všetkých problémov týkajúcich sa týchto zložiek,
- evidencia, kontrola oprávnenosti a nahrávanie došlých faktúr do ekonomického/ operatívneho systému a zabezpečenie validácie týchto faktúr,
- spárovanie faktúr s objednávkami,
- spolupráca s tímom ekonomického oddelenia a spracovávanie prvotných účtovných podkladov,
- účtovanie došlých a vyšlých faktúr.
- nahrávanie dodávateľských faktúr do systému;
- vytváranie nových dodávateľov a zákazníkov v systéme;
- zodpovednosť za administratívne spracovanie zložiek týkajúcich sa špedície a dopravy,
- spolupráca s pracovníkmi rôznych prevádzok a riešenie všetkých problémov týkajúcich sa týchto zložiek,
- evidencia, kontrola oprávnenosti a nahrávanie došlých faktúr do ekonomického/ operatívneho systému a zabezpečenie validácie týchto faktúr,
- spárovanie faktúr s objednávkami,
- spolupráca s tímom ekonomického oddelenia a spracovávanie prvotných účtovných podkladov,
- účtovanie došlých a vyšlých faktúr.
Zamestnanecké výhody, benefity
- jazykové vzdelávanie;
- práca v príjemnom kolektíve;
- pracovný pomer na dobu určitú počas 1 roka s následnou možnosťou predĺženia;
- možnosť kariérneho rastu;
- flexibilný pracovný čas.
- práca v príjemnom kolektíve;
- pracovný pomer na dobu určitú počas 1 roka s následnou možnosťou predĺženia;
- možnosť kariérneho rastu;
- flexibilný pracovný čas.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomický
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Základy
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť problematiky DPH- výhodou
- možnosť ďalšieho kariérneho rastu
- možnosť ďalšieho kariérneho rastu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Francúzska spoločnosť GEODIS Slovensko s.r.o. je popredným predstaviteľom v oblasti dopravy a logistiky. V Európe sa nachádza v TOP 5 logistických poskytovateľov, v celosvetovom meradle sa nachádza v TOP 10 logistických poskytovateľov. Na Slovensku je jej pobočka prítomná od roku 1997, pričom permanentne rozširuje svoju pôsobnosť a stabilne rastie. Tak, ako kdekoľvek na svete, ponúka aj svojim slovenským zákazníkom komplexné a inovatívne logistické riešenia.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3467003
Posting date: 25.1.2019
2019-01-25
location: okres Senec Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Účtovník Company: GEODIS Slovensko s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 900 €- v závislosti od skúseností kandidáta