We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka finančného/ekonomického oddelenia
GEODIS Slovensko s.r.o.
Miesto práce
Senec, Bratislava Logistics Park, okres Senec
Senec, Bratislava Logistics Park, okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zodpovedá za administratívne spracovanie zložiek týkajúcich sa dopravy
- Kontroluje a nahráva došlé faktúry do ekonomického/operatívneho systému.
- Vystavuje faktúry.
- Spolupracuje s pracovníkmi rôznych prevádzok a rieši všetky problémy týkajúce sa uvedených zložiek.
- V spolupráci s centrálou sleduje splatnosti faktúr a urguje ich úhrady u zákazníkov.
- Spravuje pracovné plány nadriadených pracovníkov.
- Sleduje, zapisuje a zhromažďuje výkazy dochádzky do práce, dovolenky a PN na Ekonomickom oddelení.
- Zabezpečuje bežný chod kancelárie (občerstvenie pri návštevách - káva, čaj, nápoje).
- Eviduje došlé faktúry, zabezpečuje ich validáciu, kontroluje oprávnenosť.
- Spolupracuje s tímom ekonomického oddelenia a spracováva prvotné účtovné podklady.
- Pracovný pomer je na dobu určitú- 3 mesiace.
- Kontroluje a nahráva došlé faktúry do ekonomického/operatívneho systému.
- Vystavuje faktúry.
- Spolupracuje s pracovníkmi rôznych prevádzok a rieši všetky problémy týkajúce sa uvedených zložiek.
- V spolupráci s centrálou sleduje splatnosti faktúr a urguje ich úhrady u zákazníkov.
- Spravuje pracovné plány nadriadených pracovníkov.
- Sleduje, zapisuje a zhromažďuje výkazy dochádzky do práce, dovolenky a PN na Ekonomickom oddelení.
- Zabezpečuje bežný chod kancelárie (občerstvenie pri návštevách - káva, čaj, nápoje).
- Eviduje došlé faktúry, zabezpečuje ich validáciu, kontroluje oprávnenosť.
- Spolupracuje s tímom ekonomického oddelenia a spracováva prvotné účtovné podklady.
- Pracovný pomer je na dobu určitú- 3 mesiace.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme kandidátom, ktorí sa uchádzajú o prácu v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené vyššie a to najneskôr do 14 dní.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť anglického jazyka je výhodou, nie podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Francúzska spoločnosť GEODIS Slovensko s.r.o. je popredným predstaviteľom v oblasti dopravy a logistiky. V Európe sa nachádza v TOP 5 logistických poskytovateľov, v celosvetovom meradle sa nachádza v TOP 10 logistických poskytovateľov. Na Slovensku je jej pobočka prítomná od roku 1997, pričom permanentne rozširuje svoju pôsobnosť a stabilne rastie. Tak, ako kdekoľvek na svete, ponúka aj svojim slovenským zákazníkom komplexné a inovatívne logistické riešenia.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 986030
Posting date: 14.7.2017
2017-07-14
location: okres Senec Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent Company: GEODIS Slovensko s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou