We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Underwriter medzinárodného programového poistenia
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zaujíma Ťa poisťovníctvo? Chceš pracovať s veľkými číslami? Ponúkame Ti zaujímavú príležitosť, kde využiješ svoju angličtinu a šikovnosť. Tvojou pracovnou náplňou bude:
- komunikácia so zahraničnými zaisťovateľmi a medzinárodnými maklérmi a klientmi,
- vystavovanie a správa lokálnych programových poistných zmlúv na základe inštrukcií od zaisťovateľov a vnútropodnikových smerníc,
- správa frontingových zmlúv v medzinárodnom systéme zaisťovateľa, spolupráca pri implementácií technických a procesných inovácii systému,
- podpora pri spracovaní agendy frontingových zmlúv pre potreby účtovania so zaisťovateľmi,
- aktívna spolupráca s lokálnymi upisovateľmi, likvidáciou, zaistením, controllingom a ekonomickým oddelením,
- príprava podkladov, reportov a štatistík pre rôzne účely (vedenie, dozorná rada, predstavenstvo, audit, holding atď.),
- spracovanie mesačných finančných správ a podpora zabezpečenia realizácie platieb poistného a poistných plnení.
Zamestnanecké výhody, benefity
- gastráče v hodnote 4,20 € máš bez doplatku,
- ak chceš kartu Multisport, cvičíš len za 14 € za mesiac,
- home office je u nás bežný,
- dáme Ti 5 dní voľna naviac.
Informácie o výberovom konaní
Pozícia je obsadzovaná ako zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zmysel pre detail a vzťah k administratívnej práci,
- samostatnosť, zodpovednosť, proaktivita,
- trpezlivosť a schopnosť jednať s ľuďmi,
- analytické myslenie a ochota pracovať s číslami,
- anglický jazyk na pokročilej úrovni (denná písomná komunikácia),
- skúsenosti v oblasti poisťovníctva.
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od skúseností kandidáta, minimálne však 1100 €/brutto.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3982680
Posting date: 6.10.2020
2020-10-06
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Poisťovací poradca, Špecialista pohľadávok, Špecialista verejného obstarávania Company: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac