We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Podpora maklérskeho obchodu
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zaujíma ťa svet poisťovníctva, aj keď v ňom nemáš skúsenosti? Máš chuť posúvať veci vpred a do všetkého vnášaš svoju kreativitu? Máme pre teba vynikajúcu pracovnú príležitosť v tíme neživotného poistenia pre spoluprácu s maklérmi.
A čo bude tvojou úlohou?
- administrácia Generali Brokers Blog – zbieranie, editovanie a zverejňovanie článkov - uvítame tvoju kreativitu,
- administrácia FB skupiny Generali Brokers Club,
- administrácie direct komunikácie s našimi sprostredkovateľmi,
- dohľad nad celou komunikačnou stratégiou maklérskeho obchodu,
- zber a analýza inovačných podnetov v rámci spoločnosti,
- administratívne úlohy na oddelení (preberanie došlej pošty, podporná činnosť pre account managerov, príprava prezentačných materiálov odboru, zabezpečovanie reklamných predmetov pre partnerov a pod.).
Zamestnanecké výhody, benefity
- gastráče v hodnote 4,20 € máš bez doplatku,
- ak chceš kartu Multisport, cvičíš len za 14 € za mesiac,
- home office je u nás bežný,
- dáme Ti 5 dní voľna naviac.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
Ekonómia, marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
WordPress - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v/skúsenosti z marketingovej oblasti - výhodou,
- Facebook admin – pokročilý,
- Wordpress – pokročilý,
- dôslednosť, spoľahlivosť, zodpovednosť,
- inovatívny prístup k práci,
- túžba neustále sa vzdelávať a sledovať trendy,
- časová flexibilita.
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od skúseností kandidáta, minimálne však 1000 €/brutto.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3966506
Posting date: 11.9.2020
2020-09-11
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Marketingový pracovník, Office manager Company: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac