Kariéra  /  HR business partner

HR business partner

Miesto práce

Bratislava

Termín nástupu

2020-01-01

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš sa posunúť v oblasti HR #ďalej? Pridaj sa do nevšedného, dynamického tímu HR business partnerov a poď s nami pomáhať ľudom, firme a biznisu- rásť!

Ako?

  • budovaním  pevných vzťahov s manažérmi a zamestnancami pridelených útvarov
  • pochopením potrieb a výziev businessu
  • návrhmi a realizáciou HR riešení v oblasti vyhľadávania a výberu, performance managmentu, succession planningu, vzdelávania a organizačného manažmentu
  • koordináciou  životného cyklu zamestnancov na pridelených útvaroch (kalibrácia, succession planning, podpora pri nastavovaní individuálnych plánov rozvoja, talent management)

Príde Ti to ako to nuda? U nás okrem“ business as usual“ budeš pracovať aj na:

  • rôznych HR projektoch na lokálnej a regionálnej úrovni
  • ako tím pracujeme na engagemente našich zamestnancov, ktorý aj vďaka našim akčným krokom rastie
  • a keďže je u nás práce neúrekom a snažíme sa vytvárať silné spojenie s kolegyňami z Comp &Ben – do spoločnej práce sa môžeš zapájať aj tu!

 

Zamestnanecké výhody, benefity

Ak sa staneš naším kolegom/kolegyňou, tak:

  • gastráče ti platíme my
  • ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti prispejeme
  • s home officom nemáme problém
  • dáme Ti  extra dni voľna naviac
  • a veľa iného

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • proaktívny prístup k práci
  • ochota pomáhať a vyhovieť ľuďom za každých okolností
  • "čuch" na správnych ľudí 
  • skúsenosti z interného HR min. 2 roky
  • schopnosť vidieť veci v širších súvislostiach
  • tímový hráč
  • zmysel pre humor


Mzdové podmienky (brutto)

1300 € brutto *Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od seniority kandidáta

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 3824687  Posting date: 3.12.2019  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: 1300 € brutto *Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od seniority kandidáta