Kariéra  /  Špecialista riadenia nákladov a procesov

Špecialista riadenia nákladov a procesov

Miesto práce

Bratislava

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • každodenná komunikácia s vedením spoločnosti, holdingom, skupinou 
  • spolupráca pri príprave plánov, stratégií, sledovanie ich plnenia, analýza dopadov a reportovanie výsledkov
  • príprava prezentácii, obchodných a procesných analýz, business case
  • zastrešenie projektov zameraných na zefektívnenie procesov prostredníctvom ich optimalizácie, automatizácie a digitalizácie
  • spolupráca s ostatnými útvarmi poisťovne

Zamestnanecké výhody, benefity

Ak sa staneš naším kolegom/kolegyňou, tak:

  • gastráče ti platíme my
  • ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti prispejeme
  • s home officom nemáme problém
  • dáme Ti  extra dni voľna naviac
  • a veľa iného

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Expert

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • inovatívny prístup a chuť zapájať sa do projektov (aj medzinárodných)
  • analytické, estetické a grafické schopnosti
  • dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
  • samostatnosť a proaktívny prístup
  • odolnosť voči stresu
  • záujem vzdelávať sa a pracovať na sebe
  • Anglický jazyk - pokročilý
  • MS – Office – pokročilý
  • Prax v poisťovníctve výhodou

 

Mzdové podmienky (brutto)

Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od seniority kandidáta a bude sa pohybovať od 1 600 EUR brutto

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 3818118  Posting date: 25.11.2019  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od seniority kandidáta a bude sa pohybovať od 1 600 EUR brutto