We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista riadenia nákladov a procesov
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- každodenná komunikácia s vedením spoločnosti, holdingom, skupinou
- spolupráca pri príprave plánov, stratégií, sledovanie ich plnenia, analýza dopadov a reportovanie výsledkov
- príprava prezentácii, obchodných a procesných analýz, business case
- zastrešenie projektov zameraných na zefektívnenie procesov prostredníctvom ich optimalizácie, automatizácie a digitalizácie
- spolupráca s ostatnými útvarmi poisťovne
Zamestnanecké výhody, benefity
Ak sa staneš naším kolegom/kolegyňou, tak:
- gastráče ti platíme my
- ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti prispejeme
- s home officom nemáme problém
- dáme Ti extra dni voľna naviac
- a veľa iného
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- inovatívny prístup a chuť zapájať sa do projektov (aj medzinárodných)
- analytické, estetické a grafické schopnosti
- dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
- samostatnosť a proaktívny prístup
- odolnosť voči stresu
- záujem vzdelávať sa a pracovať na sebe
- Anglický jazyk - pokročilý
- MS – Office – pokročilý
- Prax v poisťovníctve výhodou
Mzdové podmienky (brutto)
Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od seniority kandidáta a bude sa pohybovať od 1 600 EUR brutto
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3818118
Posting date: 25.11.2019
2019-11-25
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Databázový analytik, Procesný manažér, Špecialista reportingu Company: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od seniority kandidáta a bude sa pohybovať od 1 600 EUR brutto