Kariéra  /  Asistentka regionalného riaditeľa

Asistentka regionalného riaditeľa

Miesto práce

Bratislava IV

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Radi uvítame novú posilu do nášho tímu v Bratislave, ktorá má rada rôznorodú administratívnu prácu. Táto práca nebude len o administratívne ale umožníme Ti nazrieť i do náboru nových kolegov.

Administratívna podpora:

  • Aktívne manažovanie kalendára riaditeľa, vrátane organizácií služobných ciest a prípravy podkladov,
  • Organizačná podpora projektov, koordinovanie termínov, zabezpečovanie podkladov,..
  • Administratívna podpora manažérov obchodnej siete, vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie,
  • Vypracovanie podkladov vo forme prezentácií (MS PowerPoint),
  • Príprava štatistík (MS Excel - tabuľky + grafy, ovládanie funkcií),

Podpora pri nábore kandidátov:

  • Aktívne vyhľadávanie kandidátov cez pracovné portály, soc. siete LinkedIN, Facebook
  • Prvotná telefonická komunikácia s kandidátmi + komunikácia mailom (zasielanie dokumentov o práci obchodníka / manažéra v Generali)
  • Starostlivosť o databázu kandidátov

Iné

  • Zaistenie denných a operatívnych činností súvisiacich s chodom agentúry.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ak sa staneš naším kolegom/kolegyňou, tak:

  • v rámci flexibilného pracovného času pracuješ kedy chceš
  • gastráče ti platíme my
  • ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti prispejeme
  • s home officom nemáme problém
  • dáme Ti  extra dni voľna naviac

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Dobre prioritizuješ svoju prácu i úlohy tímu, si organizační talent. Skoordinovať ľudí, procesy, úlohy deadliny a dohliadnuť na to, že sa všetko včas a poriadne dotiahne do konca, je pro tebe hračkou.
  • Na každý problém nájdeš riešenie. Vymyslíš, zavoláš, zorganizuješ, navrhneš, pomôžeš. Tvoji kolegovia i šéf sa na tebe v každej situácií vždy vedia spoľahnúť, nikdy ich nenecháš v štichu.
  • Multitasking je pro tebe viac než iba obľúbené cudzie slovo. Dokážeš riešiť  niekoľko úloh naraz.

Mzdové podmienky (brutto)

900€/Brutto

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 3738499  Posting date: 13.8.2019  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: 900€/Brutto