Kariéra  /  Osobný poradca pre región Trenčín

Osobný poradca pre región Trenčín

Miesto práce

Region Trenčín

Termín nástupu

Dohodou

Druh pracovného pomeru

živnosť

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

obchodnýduch#skúsenosti#bankovníctvopoisťovníctvo#flexibilita#istota#kariéra#vzdelávanie#potenciál#  

Chcete byť súčasťou poisťovne, ktorá udáva trendy?

Si skúsený obchodník/manažér vo vzťahu ku klientom a uvažuješ o zmene? Radi sa o Tebe dozvieme viac!

Práca osobného poradcu ťa nenúti pretrpieť každý deň za kancelárskym stolom. Komunikuj s ľuďmi, pracuj z akéhokoľvek  miesta, ktoré si vyberieš sám. Mobilite sa hranice nekladú. Ale hlavne, nemrhaj energiou v práci, v ktorej nevidíš potenciál.  

Prečo pracovať práve u nás?

  • Viete získať viac skúseností, vzdelávania a viac pracovných výziev
  • Kariérny rast automatický na základe výsledkov
  • Finančný príjem s pohyblivou a Fixnou zložkou, kvartálnymi odmenami
  • Súťaže a Motivácia je prirodzenou súčasťou pozície
  • Máte možnosť využite svoje skúsenosti, nápady a riešenia
  • Podporujeme ďalší rozvoj odborných znalostí a zručností vrátane učenia sa od úspešných odborníkov  pretože kariérny rast z obchodníka až po Generálneho reprezentanta či Oblastného riaditeľa je aj Náš cieľ, nielen Váš

Pri akých aktivitách využijete Vaše skúsenosti, či získate nové?

  • Správa vlastného portfólia klientov v uvedenom regióne s cieľom zabezpečiť rast produkcie
  • Akvizícia nových klientov v regióne
  • Zabezpečovať vysoko profesionálny a kvalitný servis a poradenstvo týmto klientom
  • Monitoring situácie klientov vrátane navrhovania opatrení
  • Zabezpečovanie rozvoja a prehlbovanie obchodných vzťahov s klientmi
  • Sledovanie prostredia a konkurencie vo zverenom regióne
  • Aktívna komunikácia s ostatnými útvarmi poisťovne

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?

  • Flexibilný pracovný čas
  • Neobmedzené možnosti príjmu
  • Moderné digitálne prostredie
  • Kariéra vo vlastných rukách
  • Atraktívne možnosti vzdelávania a mentoring
  • Komplexné portfólio produktov
  • Pomoc a podpora pri založení živnosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo pre túto prácu potrebujete?

  • VŠ vzdelanie (SŠ s maturitou) + min. 2 roky poisťovacia/banková prax (výhodou)
  • Veľmi dobre sa orientovať sa vo firemných poisťovacích/bankových produktoch
  • Schopnosť rozmýšľať za klienta a hľadať preň najlepšie riešenia
  • Vnímať v sebe obchodného ducha a mať ťah na bránku
  • Chuť učiť sa a nebáť sa prichádzať s novými nápadmi
  • Záujem o spoluprácu naprieč rôznymi oddeleniami

Mzdové podmienky (brutto)

Dohodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Daniela Ilavská
Tel.: +421908799114
E-mail: poslať životopis
ID: 3711234  Posting date: 8.7.2019  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: Dohodou