Thank you for understanding.
Display similar jobs
Executive assistant to CEO
Miesto práce
Termín nástupu
Druh pracovného pomeru
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si chodiaci plánovací kalendár a výborný organizátor? Vieš zároveň všetko naplánované flexibilne preplánovať?
Daily communication in English is no problem for you?
Zachováš si chladnú hlavu aj v nečakaných situáciách?
Si precízna, proaktívna, detailistka a máš rada svoju prácu?
Tak hľadáme práve Teba!
Staň sa pravou rukou pre nášho CEO a Tvojou náplňou práce bude:
Dennodenná podpora nadriadeného vrátane:
- denno-denná podpora CEO,
- zodpovednosť za kalendár CEO a detailné plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí, výjazdových porád, workshopov, eventov, telekonferencií, roadshows, zahraničných stretnutí a pod.,
- organizačné zabezpečenie stretnutí (občerstvenie, rezervácia ubytovania a parkovania, organizácia transferov, organizácia programu a príprava podkladov pre CEO),
- plánovanie kľúčových pravidelných stretnutí boardu – porady vedenia a predstavenstva, rezortné porady, stretnutia na pravidelnej báze a iné mesačné review,
- príprava prezentácií a reportov v anglickom jazyku,
- účasť na poradách, príprava programu, vyhotovenie zápisov z porád, kontrola úloh a termínov vyplývajúcich z porád,
- zabezpečovania služobných ciest (cestovné príkazy, vyúčtovania, letenky, transfer, ubytovanie, podklady na stretnutie atď.),
- starostlivosť o kanceláriu GR,
- „point of contact“ pre ostatných manažérov a zamestnancov – spravovanie požiadaviek a prioritizácia úloh.
Administratívne činnosti:
- riešenie prichádzajúcich e-mailov, telefonická a e-mailová komunikácia, objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, vyúčtovanie pokladne a platobnej karty, pošta, rezervácia parkovania, tlač a zväzovanie dokumentov, atď.,
- zadávanie objednávok a faktúr do systému (sledovanie termínov – splatnosť faktúr).
- správa recepcie na 14. poschodí, koordinácia šoféra CEO.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu,
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia,
- Generali Akadémia,
- rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo,
- pružný pracovný čas,
- dni pracovného voľna naviac,
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností,
- zvýhodnené produkty Generali Poisťovne, VÚB banky,
- Multisport karta,
- firemné akcie pre zamestnancov,
Informácie o výberovom konaní
pozícia je obsadzovaná ako zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- profesionálna komunikácia a reprezentatívne vystupovanie,
- zodpovednosť, proaktivita a logické myslenie,
- skúsenosti na podobnej pozícii – min. 3 roky,
- vysoká miera angažovanosti a pozitívny prístup k práci,
- efektívny time-management,
- vysoká diskrétnosť a empatia,
- flexibilita a schopnosť vždy nájsť riešenie,
- angličtina slovom a písmom; znalosť nemčiny alebo taliančiny vítaná.
Mzdové podmienky (brutto)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.