Kariéra  /  Executive assistant to CEO

Executive assistant to CEO

Miesto práce

Bratislava

Termín nástupu

ASAP

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si chodiaci plánovací kalendár a výborný organizátor? Vieš zároveň všetko naplánované flexibilne preplánovať?

Daily communication in English is no problem for you?  

Zachováš si chladnú hlavu aj v nečakaných situáciách?

Si precízna, proaktívna, detailistka a máš rada svoju prácu?


Tak hľadáme práve Teba!

Staň sa pravou rukou pre nášho CEO a Tvojou náplňou práce bude:

Dennodenná podpora nadriadeného vrátane:

- denno-denná podpora CEO,

- zodpovednosť za kalendár CEO a detailné plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí, výjazdových porád, workshopov, eventov, telekonferencií, roadshows, zahraničných stretnutí a pod.,

- organizačné zabezpečenie stretnutí (občerstvenie, rezervácia ubytovania a parkovania, organizácia transferov, organizácia programu a príprava podkladov pre CEO),

- plánovanie kľúčových pravidelných stretnutí boardu – porady vedenia a predstavenstva, rezortné porady, stretnutia na pravidelnej báze a iné mesačné review,

- príprava prezentácií a reportov v anglickom jazyku,

- účasť na poradách, príprava programu, vyhotovenie zápisov z porád, kontrola úloh a termínov vyplývajúcich z porád,

- zabezpečovania služobných ciest (cestovné príkazy, vyúčtovania, letenky, transfer, ubytovanie, podklady na stretnutie atď.),

- starostlivosť o kanceláriu GR,

- „point of contact“ pre ostatných manažérov a zamestnancov – spravovanie požiadaviek a prioritizácia úloh.

Administratívne činnosti:

- riešenie prichádzajúcich e-mailov, telefonická a e-mailová komunikácia, objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, vyúčtovanie pokladne a platobnej karty, pošta, rezervácia parkovania, tlač a zväzovanie dokumentov, atď.,

- zadávanie objednávok a faktúr do systému (sledovanie termínov – splatnosť faktúr).

- správa recepcie na 14. poschodí, koordinácia šoféra CEO.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu,

- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia,

- Generali Akadémia,

- rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo,

- pružný pracovný čas,

- dni pracovného voľna naviac,

- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností,

- zvýhodnené produkty Generali Poisťovne, VÚB banky,

- Multisport karta,

- firemné akcie pre zamestnancov,

Informácie o výberovom konaní

pozícia je obsadzovaná ako zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- profesionálna komunikácia a reprezentatívne vystupovanie,

- zodpovednosť, proaktivita a logické myslenie,

- skúsenosti na podobnej pozícii – min. 3 roky,

- vysoká miera angažovanosti a pozitívny prístup k práci,

- efektívny time-management,

- vysoká diskrétnosť a empatia,

- flexibilita a schopnosť vždy nájsť riešenie,

- angličtina slovom a písmom; znalosť nemčiny alebo taliančiny vítaná.

Mzdové podmienky (brutto)

od 1600 €/brutto

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 3640259  Posting date: 9.4.2019  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: od 1600 €/brutto