Kariéra  /  Osobný poradca pre región Trnava a Trenčín

Osobný poradca pre región Trnava a Trenčín

Miesto práce

región Trnava a Trenčín, okres Bánovce nad Bebravou, okres Ilava, okres Myjava, okres Nové Mesto nad Váhom, okres Partizánske, okres Považská Bystrica, okres Prievidza, okres Púchov, okres Trenčín, okres Dunajská Streda, okres Galanta, okres Hlohovec, okres Piešťany, okres Senica, okres Skalica, okres Trnava

Termín nástupu

Dohodou

Druh pracovného pomeru

živnosť

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

obchodnýduch#skúsenosti#bankovníctvopoisťovníctvo#flexibilita#istota#kariéra#vzdelávanie#potenciál#  

Chcete byť súčasťou poisťovne, ktorá udáva trendy?

Si skúsený obchodník/manažér vo vzťahu ku klientom a uvažuješ o zmene? Radi sa o Tebe dozvieme viac!

Práca osobného poradcu ťa nenúti pretrpieť každý deň za kancelárskym stolom. Komunikuj s ľuďmi, pracuj z akéhokoľvek  miesta, ktoré si vyberieš sám. Mobilite sa hranice nekladú. Ale hlavne, nemrhaj energiou v práci, v ktorej nevidíš potenciál.  

Prečo pracovať práve u nás?

  • Viete získať viac skúseností, vzdelávania a viac pracovných výziev
  • Kariérny rast automatický na základe výsledkov
  • Finančný príjem s pohyblivou a Fixnou zložkou, kvartálnymi odmenami
  • Súťaže a Motivácia je prirodzenou súčasťou pozície
  • Máte možnosť využite svoje skúsenosti, nápady a riešenia
  • Podporujeme ďalší rozvoj odborných znalostí a zručností vrátane učenia sa od úspešných odborníkov  pretože kariérny rast z obchodníka až po Generálneho reprezentanta či Oblastného riaditeľa je aj Náš cieľ, nielen Váš

Pri akých aktivitách využijete Vaše skúsenosti, či získate nové?

  • Správa vlastného portfólia klientov v uvedenom regióne s cieľom zabezpečiť rast produkcie
  • Akvizícia nových klientov v regióne
  • Zabezpečovať vysoko profesionálny a kvalitný servis a poradenstvo týmto klientom
  • Monitoring situácie klientov vrátane navrhovania opatrení
  • Zabezpečovanie rozvoja a prehlbovanie obchodných vzťahov s klientmi
  • Sledovanie prostredia a konkurencie vo zverenom regióne
  • Aktívna komunikácia s ostatnými útvarmi poisťovne

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?

  • Flexibilný pracovný čas
  • Neobmedzené možnosti príjmu
  • Moderné digitálne prostredie
  • Kariéra vo vlastných rukách
  • Atraktívne možnosti vzdelávania a mentoring
  • Komplexné portfólio produktov
  • Pomoc a podpora pri založení živnosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo pre túto prácu potrebujete?

  • VŠ vzdelanie (SŠ s maturitou) + min. 2 roky poisťovacia/banková prax (výhodou)
  • Veľmi dobre sa orientovať sa vo firemných poisťovacích/bankových produktoch
  • Schopnosť rozmýšľať za klienta a hľadať preň najlepšie riešenia
  • Vnímať v sebe obchodného ducha a mať ťah na bránku
  • Chuť učiť sa a nebáť sa prichádzať s novými nápadmi
  • Záujem o spoluprácu naprieč rôznymi oddeleniami

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 3361117  Posting date: 13.4.2018  The job comes from another website or source.