We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent pre správu a podporu predaja cestovného poistenia
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Bratislava
Termín nástupu
01.12.2016
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívna podpora pre externých klientov (maklérske spoločnosti, cestovné kancelárie), poskytovanie poradenstva, servisu, školení, prezetácia inovácií produktov, atď.
- príprava zmlúv a kalkulácií podľa zadania, príprava výročných listov, faktúr
- komunikácia s internými oddeleniami ohľadom životného cyklu zmlúv (príprava podpisov, archivácia, kontrola správnosti zmlúv)
- poskytovanie servisu pre klientov, spracovanie poistných udalostí
- príprava podkladov (reporty, tabuľky, prezentácie) podľa potrieb oddelenia
- ďalšia administratívna práca podľa zadaní
- príprava zmlúv a kalkulácií podľa zadania, príprava výročných listov, faktúr
- komunikácia s internými oddeleniami ohľadom životného cyklu zmlúv (príprava podpisov, archivácia, kontrola správnosti zmlúv)
- poskytovanie servisu pre klientov, spracovanie poistných udalostí
- príprava podkladov (reporty, tabuľky, prezentácie) podľa potrieb oddelenia
- ďalšia administratívna práca podľa zadaní
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty VÚB banky
- rizikové životné poistenie
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty VÚB banky
- rizikové životné poistenie
Informácie o výberovom konaní
Pracovná pozícia je obsadzovaná ako Zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky zamestnankyne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, odolnosť voči stresu
- pozitívny vzťah k administratívnej práci
- orientácia na detail, vytrvalosť
- tímový hráč, dynamická a nekonfliktná osobnosť
- pozitívny vzťah k administratívnej práci
- orientácia na detail, vytrvalosť
- tímový hráč, dynamická a nekonfliktná osobnosť
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2769864
Posting date: 17.10.2016
2016-10-17
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Predajca leteniek/zájazdov, Referent správy poistenia, Referent správy zmlúv Company: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou