We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Odborný referent vymáhania regresov
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak máte radi administratívnu prácu, bavia Vás čísla, štatistiky sú pre Vás skôr zábavou ako povinnosťou, máte vynikajúcu znalosť MS Excel (pokročilý až expert) a zároveň aj radi komunikujete, táto pozícia Vám dáva ideálnu príležitosť na Vašu realizáciu.
• vedenie samostatnej agendy regresných pohľadávok spoločnosti
• posudzovanie návrhov na regres
• zavádzanie predpisov regresov do interných informačných systémov
• sledovanie objektívnej a subjektívnej lehoty pohľadávok /prevencia premlčania/
• uplatňovanie regresov voči poisťovniam, fyzickým osobám a právnickým osobám
• vypracúvanie a zasielanie refundačných listov
• pravidelné upomínanie regresných pohľadávok
• komunikácia s poisťovňami, s klientmi, s ich právnymi zástupcami, advokátskymi kanceláriami a exekútorskými úradmi
• pravidelná kontrola zaplatenosti regresných pohľadávok, identifikácia platieb
• vedenie samostatnej agendy regresných pohľadávok spoločnosti
• posudzovanie návrhov na regres
• zavádzanie predpisov regresov do interných informačných systémov
• sledovanie objektívnej a subjektívnej lehoty pohľadávok /prevencia premlčania/
• uplatňovanie regresov voči poisťovniam, fyzickým osobám a právnickým osobám
• vypracúvanie a zasielanie refundačných listov
• pravidelné upomínanie regresných pohľadávok
• komunikácia s poisťovňami, s klientmi, s ich právnymi zástupcami, advokátskymi kanceláriami a exekútorskými úradmi
• pravidelná kontrola zaplatenosti regresných pohľadávok, identifikácia platieb
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
Možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
Pružný pracovný čas
Dni pracovného voľna naviac
Zľavy na vstupy do športových centier
Rehabilitačné a regeneračné služby
Zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
Zvýhodnené produkty VÚB banky
Ďalšie firemné teambuildingové aktivity a spoločenské podujatia
Možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
Pružný pracovný čas
Dni pracovného voľna naviac
Zľavy na vstupy do športových centier
Rehabilitačné a regeneračné služby
Zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
Zvýhodnené produkty VÚB banky
Ďalšie firemné teambuildingové aktivity a spoločenské podujatia
Informácie o výberovom konaní
Pozícia je obsadzovaná na dobru určitú ako zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- záujem o administratívnu prácu
- práca s MS Office - podmienka
- predošlé skúsenosti s podobnou agendou - výhoda
- vzťah k číslam, orientácia na detail
- veľmi dobrý time-manažment
- odolnosť voči stresu
- práca s MS Office - podmienka
- predošlé skúsenosti s podobnou agendou - výhoda
- vzťah k číslam, orientácia na detail
- veľmi dobrý time-manažment
- odolnosť voči stresu
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2690766
Posting date: 15.11.2016
2016-11-15
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Referent, Referent správy poistenia, Referent výberu poistného Company: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Basic wage component (gross) and other rewards: Dohodou