Kariéra  /  Odborný referent vymáhania regresov

Odborný referent vymáhania regresov

Miesto práce

Lamačská cesta 3/A, Bratislava

Termín nástupu

Dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak máte radi administratívnu prácu, bavia Vás čísla, štatistiky sú pre Vás skôr zábavou ako povinnosťou, máte vynikajúcu znalosť MS Excel (pokročilý až expert) a zároveň aj radi komunikujete, táto pozícia Vám dáva ideálnu príležitosť na Vašu realizáciu.

• vedenie samostatnej agendy regresných pohľadávok spoločnosti
• posudzovanie návrhov na regres
• zavádzanie predpisov regresov do interných informačných systémov
• sledovanie objektívnej a subjektívnej lehoty pohľadávok /prevencia premlčania/
• uplatňovanie regresov voči poisťovniam, fyzickým osobám a právnickým osobám
• vypracúvanie a zasielanie refundačných listov
• pravidelné upomínanie regresných pohľadávok
• komunikácia s poisťovňami, s klientmi, s ich právnymi zástupcami, advokátskymi kanceláriami a exekútorskými úradmi
• pravidelná kontrola zaplatenosti regresných pohľadávok, identifikácia platieb

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
Možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
Pružný pracovný čas
Dni pracovného voľna naviac
Zľavy na vstupy do športových centier
Rehabilitačné a regeneračné služby
Zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
Zvýhodnené produkty VÚB banky
Ďalšie firemné teambuildingové aktivity a spoločenské podujatia

Informácie o výberovom konaní

Pozícia je obsadzovaná na dobru určitú ako zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- záujem o administratívnu prácu
- práca s MS Office - podmienka
- predošlé skúsenosti s podobnou agendou - výhoda
- vzťah k číslam, orientácia na detail
- veľmi dobrý time-manažment
- odolnosť voči stresu

Mzdové podmienky (brutto)

Dohodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 2690766  Posting date: 15.11.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: Dohodou