We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Operátor kontaktného centra z pohodlia domova
Miesto práce
Práca z domu
Termín nástupu
01.03.2022
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pridaj sa k nášmu tímu v Generali a naštartuj svoju kariéru na kontaktnom centre. Buď prvý, kto poskytuje bezprostrednú pomoc ľuďom ako si aj ty.
Tvojou úlohou bude:
- prijímať prichádzajúce hovory od klientov z Českej Republiky,
- poskytovať profesionálny servis a odborné poradenstvo k agendám ako sú napr. informácie k platbám, informácie k poistným udalostiam, zmeny kontaktných údajov alebo informácie k neživotným produktom a pod.,
- budovať dobré vzťahy s klientmi, aby sa na nás mohli kedykoľvek s dôverou obrátiť,
- poznať potreby klientov, navrhovať optimálne riešenia k ich spokojnosti a ponúknuť im produkt šitý na mieru,
- spracovávať bežnú administratívu.
Ponúkame ti neustálu prácu z domu, kvalitný systém zaškolenia, príležitosť odborne sa vzdelávať.
Zamestnanecké výhody, benefity
- gastráče v hodnote 4,70 € máš bez doplatku,
- dáme Ti kartu Multisport,
- home office je u nás bežný,
- dáme Ti 5 dní voľna naviac.
Informácie o výberovom konaní
Pre vykonávanie práce z domu je potrebné mať internet s rýchlosťou min. 10 Mbit/s.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- presnosť a precíznosť,
- komunikačné zručnosti,
- empatia, pro-klientský a pro-aktívny prístup,
- znalosť českého jazyka - výhodou,
- ochota neustáleho vzdelávania sa,
- ochota pracovať na zmeny (len pracovné dni v čase od 7:00 do 19:00, pracovný čas 8¼ hod.),
- predošlá prax NIE JE podmienkou.
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiacVýška základnej nástupnej mzdy je 800 €/brutto, variabilná zložka mzdy bude závisieť od plnenia mesačných cieľov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 4244013
Posting date: 21.1.2022
2022-01-21
location: Práca z domu Position: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Company: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 800 EUR/mesiac