We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Dlhodobá stáž na úseku risk manažmentu
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Bratislava
Termín nástupu
01.12.2017
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si študentom/študentkou vysokej školy, ktorý/á chce voľný čas využiť na získavanie praxe v úspešnej poisťovni na úseku risk manažmentu?
Tvojou náplňou práce bude:
- administratívna podpora na úseku, základný office manažment
- spravovanie kalendára nadriadenej
- podpora pre odd. aktuariátu a risk manažmentu – príprava jednoduchých reportov, analýz a iných podkladov
Tvojou náplňou práce bude:
- administratívna podpora na úseku, základný office manažment
- spravovanie kalendára nadriadenej
- podpora pre odd. aktuariátu a risk manažmentu – príprava jednoduchých reportov, analýz a iných podkladov
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť využiť svoje vedomosti v praxi
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- pružný pracovný čas
- odborne zdatný a príjemný kolektív ochotný Ťa zaškoliť a poradiť
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- pružný pracovný čas
- odborne zdatný a príjemný kolektív ochotný Ťa zaškoliť a poradiť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
Matematické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Do nášho tímu stážistov hľadáme motivovaného človeka s nasledujúcimi požiadavkami:
- možnosť odpracovať 20 hod / týždenne, záujem o dlhodobú spoluprácu
- pokročilá znalosť MS Excel
- zodpovednosť a aktívny prístup k práci
- záujem učiť sa nové veci
- možnosť odpracovať 20 hod / týždenne, záujem o dlhodobú spoluprácu
- pokročilá znalosť MS Excel
- zodpovednosť a aktívny prístup k práci
- záujem učiť sa nové veci
Mzdové podmienky (brutto)
3,50 €/hod.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3244852
Posting date: 16.11.2017
2017-11-16
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Poistný matematik Company: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Basic wage component (gross) and other rewards: 3,50 €/hod.