We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívna podpora
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si študentom/študentkou vysokej školy, ktorý/á chce voľný čas využiť na získavanie praxe v úspešnej poisťovni na Odbore metodiky správy poistenia a platieb?
Tvojou náplňou práce bude:
• telefonovanie klientom kvôli zmene spôsobu platenia, nastavenie finančného účtu a nastavenie elektronickej korešpondencie – hovory budú nahrávané.
Tejto činnosti bude predchádzať školenie práce v prevádzkovom systéme :
• základné informácie o poistnej zmluve, inkasnom účte a platbách
• spracovanie zmien, ktoré s klientom dohodnú - zmene spôsobu platenie, nastaveniu finančného účtu a nastaveniu elektronickej korešpondencie.
Tvojou náplňou práce bude:
• telefonovanie klientom kvôli zmene spôsobu platenia, nastavenie finančného účtu a nastavenie elektronickej korešpondencie – hovory budú nahrávané.
Tejto činnosti bude predchádzať školenie práce v prevádzkovom systéme :
• základné informácie o poistnej zmluve, inkasnom účte a platbách
• spracovanie zmien, ktoré s klientom dohodnú - zmene spôsobu platenie, nastaveniu finančného účtu a nastaveniu elektronickej korešpondencie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- možnosť odpracovať 20 hod/ týždeň
- samostatnosť a zodpovednosť
- ochota učiť sa nové veci
- samostatnosť a zodpovednosť
- ochota učiť sa nové veci
Mzdové podmienky (brutto)
3€/hod.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3237926
Posting date: 9.11.2017
2017-11-09
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent Company: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Basic wage component (gross) and other rewards: 3€/hod.