We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR business partner
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečovanie HR agendy (recruitment, riadenie výkonu, plány nástupníctva, analýza vzdelávacích potrieb, organizačný manažment) pre pridelené útvary
- vedenie a participácia na projektoch
- konzultácie a návrhy riešení pre manažérov a zamestnancov v HR oblastiach
- vedenie a participácia na projektoch
- konzultácie a návrhy riešení pre manažérov a zamestnancov v HR oblastiach
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu,
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť,
- pružný pracovný čas,
- dni pracovného voľna navyše,
- bezplatné vstupy do športových centier,
- rehabilitačné a regeneračné služby,
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností,
- zvýhodnené produkty VÚB banky a Generali
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť,
- pružný pracovný čas,
- dni pracovného voľna navyše,
- bezplatné vstupy do športových centier,
- rehabilitačné a regeneračné služby,
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností,
- zvýhodnené produkty VÚB banky a Generali
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť so sourcingom a recruitmentom
- schopnosť vytvárania vzťahov s internými/externými partnermi
- orientácia na detail
- schopnosť samostatne pracovať na projektoch
- schopnosť prinášať nové/netradičné riešenia
- skúsenosť s ďalšími HR procesmi výhodou
- schopnosť vytvárania vzťahov s internými/externými partnermi
- orientácia na detail
- schopnosť samostatne pracovať na projektoch
- schopnosť prinášať nové/netradičné riešenia
- skúsenosť s ďalšími HR procesmi výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2138633
Posting date: 8.10.2015
2015-10-08
location: Bratislava Position: HR Business Partner Company: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu